BIY AD

2 Kasım 2009 Pazartesi

Ron Artest: Harika oynuyorum

%30 şut yüzdesi, %36 serbest atış ve 8 sayı ortalaması tutturmuş olsa da, antrenman sonrası açıklamasında "İyi şut attığımı ve harika oynadığımı düşünüyorum, benim düşüncem bu." demiş. Üstelik bu sözleri cumartesi günü sarfetmiş, oynadığı 3. maçta her istatistiğini - az da olsa - arttırmıştı.

Hastasıyım bu adamın bu tarz davranışlarına. İlgi odağı olmaya bayılıyor ve bu konuda müthiş başarılı. Lakers'ın Mavs ve Clippers ile yaptığı 2 maçı izlemiş biri olarak, Artest'in parkede sanki Lakers'ın bir oyuncusu gibi olmadığını bile söyleyebilirim. O kadar büyük bir uyumsuzluk var. Lakers'daki Artest-Ariza değişikliği - en azından şu ana kadar - yerinde bir hamleymiş gibi durmuyor. Phil Jackson da zaten onun şu anki oyunundan memnun olmadıklarını ve kendisinin de memnun olmaması gerektiğini söylerken, "Üçgen hücumunda etkili olabileceği rolü Artest'in bulması lazım" demiş.

1 FARKLI FIKIR:

Sheed dedi ki...

üçgen hücuma katılan yeni bi oyuncudan üçüncü maçta verim beklemek acımasızlık olur.. öte yandan kimse artest'in dallas maçında fark yaratmasını beklemiyordur sanırım, 'play-off'u beklemek daha sağlıklı olacaktır.. ancak ben de geçen sene houston hücumundaki görüntüsünü sürdürürse yarardan çok zarar getirebileceğini düşünüyorum.. yine de henüz çok erken dediğim gibi..