BIY AD

3 Aralık 2009 Perşembe

3 Aralık Programı

4 Aralık Cuma 03:00 / Boston Celtics - San Antonio Spurs
4 Aralık Cuma 05:30 / Miami Heat - Denver Nuggets
4 Aralık Cuma 05:30 (NBA TV) / Houston Rockets - Golden State Warriors

NBA TV bana göre günün en kötü maçını veriyor. Diğer iki maçı, özellikle de - tabii ki - Celtics ile Spurs arasındaki mücadeleyi tercih ederim. Bu iki takım arasında Celtics bence daha güçlü olanı ve ayrıca daha iyi oynayanı. Ancak bazı maçlar oluyor ki üçlüklerde komik yüzdelerle oynuyorlar. Üstelik buldukları dış atışların %90'ı bomboş pozisyonlar oluyor. Böyle bir gece yaşamazlarsa kazanmaya yakın olduklarını düşünüyorum. Spurs'ü tutan biri olarak artık oturmuş bir rotasyon görmek istiyorum ancak hala Blair-McDyess-Bonner 3'lüsünün dakikaları inişli çıkışlı. McDyess'ın ilk 5'e yerleştiği ve 20-25 dakika aldığı bir maç görmek dileğiyle. O zaman çok daha çekişmeli ve seyre değer bir maç olacağını düşünüyorum çünkü. Daha önce defalarca kez söylediğim Bonner'ın 'sisteme değişiklik getirecek bir oyuncu' olarak bench'ten gelip 15 dakika civarında alması gerektiğine inanıyorum. Özellikle Celtics'e karşı McDyess'a daha da çok ihtiyaç olacaktır.

Nuggets deplasmanda Heat'e beklenmedik bir şekilde yenilmişti. Bu sefer kazanacaktır Denver. Billups da son maçta kendisine geldiğinin sinyallerini verdi. Sadece bu bile çok önemli bir avantaj Denver için. Bir önceki maçta sadece 6 sayı 2 asist ve 5 top kaybıyla oynamıştı lider oyun kurucu...

0 FARKLI FIKIR: