BIY AD

4 Aralık 2009 Cuma

Iverson Hüngür Hüngür



Link

Iverson Philly'de yaptığı basın toplantısında çok duygulanmış. Ben de onunla duygulandım vallahi. Hayatının en güzel yıllarını burada yaşamış bir adam sonuçta, şu sahneyi görünce sevindim gerçekten Philly'e gitmiş olmasına.

11 FARKLI FIKIR:

ako dedi ki...

asi çılgın falan ama içli çocukmuş

r7bertpires dedi ki...

bu bir hollywood filmi olsaydı keşke ve phila sezonu şampiyon tamamlasaydı, iverson'ın yaşadıklarının üstüne epik bir hikaye olurdu. ama play-off'a bile zor kalacaklar, belki de play-off bile yapamayacaklar.

Süleyman Bilgiç dedi ki...

Yüksek skorlu maçlara diyecektim :)

Süleyman Bilgiç dedi ki...

vallahi allen iverson'u hiç sevmezdim egosundan dolayı ama şu videodan sonra hani düşene tekme atmak bize yakışmaz edasıyla feci duygulandım.. İnşallah kariyerindeki o yüksek skorlu sayılara yine ulaşır!

Adsız dedi ki...

yorumlar, Turk temiz kalpliligi ve safliginin en guzel ornegi olmus : )

Semih. ~ dedi ki...

onunla beraber eridim valla + playofflara kalacaklarına da inanıyorum.

ozhi dedi ki...

answer is back get ur AI3 jerseysss

twilost dedi ki...

o kendi gitmek istememişti zaten. zorla takasını istemişti. onu ait olduğu yerden yollayanlar o zamandan bu yana sadece mücadele edebilen bi takım oluşturabildiler her sene daha güçlü bi kadroya sahip oldu sixers ama hiç bi zaman başlarında o takımın lideri, sembolü yoktu.. bu AI için kim olduğunu gösterme fırsatı ve o bunu çok iyi değerlendircektir. tam ona göre bi kadro var ne kadar princeton ona uymasa da. kadrodaki herkes onu tamamlayacak yapıda oyuncular.. iverson ın yanında onunla beraber savaşacak ve bunu en iyi şekilde yapacak oyunculara ihtiyacı vardı. philly buna sahip, playoff u başaracaklar..

PIERREMANU dedi ki...

Sevdiğin 10 basketbolcuyu say deseler bunlardan birisidir Iverson. Gözlerim doldu valla yalan yok.

Adsız dedi ki...

sen taze gelin gibi ağla bsın toplantısında sonra maçta gangsta ayağı çek yemezler kardelen ayşe

Adsız dedi ki...

@kardelen ayse
macta ne yapsin ordada mi aglasin ? adam sehre geldigi ilk macta takimin amblemini opmus. baska bir takimin formasiyla. bu takimla duygusal bagi oldugu yadsinamaz. biraz anlayis.

Mekansiz