BIY AD

5 Nisan 2010 Pazartesi

Bir Ribaund Nelere Kadir


Link

Blatche neler neler yapmış 9 ribaundu varken ve triple double'a yaklaşmışken. Tabii burada bir kez daha 13 asistini övelim. Diyorum ya bu adamın yeteneği sorgulanmaz ama kafa yapısı sorgulanır. Kafa demişken dönelim dün gece neler yaptıklarına. Komedya şöyle başlıyor: Blatche, defansta tuttuğu Yi'yi hiç sallamadan ribaund kovalıyor ancak faul yapıyor. Bir çocuk gibi zıplamaya başlıyor "Ya ama bu haksızlık" modunda, sonra hakeme "Ne yaptım ki?" diyor. Ardından CDR'ın üçlüğünde Blatche ribaundun peşine düşmekte gecikince top Cartier Martin'in kucağına düşüyor o da refleks olarak tutuyor. Sonrası daha da komik, sanki büyük bir felaket olmuş gibi başını ellerinin arasına alıp "Allah'ım nasıl olur bu?" triplerine giriyor. Bu da yetmiyor McGee'nin serbest atışları sırasında Yi'ye açık açık "İkinci atış kaçarsa ribaundu bıraksana" diyor ama reddediliyor. Zaten normalde oldukça kötü yüzdeyle serbest atış atan McGee ikisini de sokuyor. "Ulan git önce takım arkadaşına kaçırmasını söyle" diyesim geldi burada =) Her neyse son saniyelerde de Devin Harris'in arkasından "Acaba turnikeyi kaçırır mı?" diyerekten son sürat koşuyor. Yetmiyor 4 saniyede rakip sahaya geçip şut kaçırıp ribaund almaya çabalıyor. Ama hepsi BOŞA... Oh olsun diyorum buradan. Neden?

Buradan Blatche'e iki soru yöneltiyorum soruyorum.

1) Maç 97-95 olsa, Devin Harris öyle turnikeye gidiyor olsa senin gibi vurdumduymaz bir adam, defansta da iki takım arkadaşını görünce o şekilde koşar mı?
2) 16 maç üst üste yenildiğinizde hangi maçın ardından, Martin'in ribaundu aldığı sırada üzüldüğün kadar üzüldün?

Başka sorum yok hakim bey... Bir daha söylüyorum "Oh olsun!"

Ama şunu da söyleyeyim, en azından gülerek, sempatik bir şekilde yapıyor bunları Blatche ve videoyu izleyenleri eğlendirmeyi, güldürmeyi başarıyor. Öyle Ricky Davis gibi kendi potasında turnike kaçırıp ribaundunu almıyor. Yine de Blatche'in son 4 saniyede rakip potaya öyle haldır huldur gitmesi de herşeyin üstüne sos oluyor.

Videoyu paylaşan kskhytr'a teşekkürler.

12 FARKLI FIKIR:

Ender dedi ki...

ricky davis, bu adamın yanında tim duncan kalır. bu ne rezilliktir böyle. uzun zamandır hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum.

kurkoc dedi ki...

Videonun başlığı durumu özetlemiş bence(triple double whore)..ama yardın beni blatche hakkaten :))

Unknown dedi ki...

Ben hiç itici bulmadım.Playoff şansı kalmamış 2 takım arasında olan bir maç.Tamam belki bunları playoff şansı olan bir takımla veya bir takıma karşı yapsa itici olabilirdi.Özellikle Yi'ye gidip ribaund'u bana bırak demesi tam eğlencelik.Böyle bir şeyi Shaq yapsa herkes ne kadar sempatik der.Blatche yapınca antipatik oluyor.

PIERREMANU dedi ki...

Soytarı!

GrandVizier dedi ki...

Beter olsun ya,ne kadar sevindim anlatamam:)Bu kadar antipatik bir adam olamaz ama onun sucu kadar Saunders'ın sucu.Sen hiçbir yıldızı kalmamış takımda 20 sayı 8 ribaunt yapıyo diye bir adama bu kadar yüz verirsen olcagı bu.Bide 12-13 milyon dolarlık kontrat verin buna tam olsun

berkk dedi ki...

ben de gayet sempatik buldum.

Serhat Ugur dedi ki...

hahaha! reboundu Blatche'e bırakmayan adam bizim Cartier Martin...

Onder dedi ki...

bu adamin rezil oldugunu 18 17 yada 27 28 sayi attiginda sayi hanesini 20ye ya da 30 a tamamlamak icin yaptigi rezillikleri yazmistim burda yorum olarak (. bu hareketi ile tuy dikmis blatche (.

Zenana dedi ki...

sleepless'a katılıyorum ancak shaq'ın bu mevzuda soytarılık yapmayacağını da iyi biliyorum=)

motörkafa dedi ki...

ohaaa:D:D çok eğlendim eyvallah ciğerim (Blatche)

Asphalt Monkey dedi ki...

Ricky Davis o hareketi daha önce yapmamis olsaydi, bu macta görebilirdik kendi potasina atip ribaund alma olayini sanirim, adam resmen kopmus son 1 dakikada...Diger taraftan da bu olay istatistik ve numaralarin Amerika'da ne kadar etkili oldugunu bir kez daha gösteriyor aslinda

Cabaturi dedi ki...

Çok üzüldüm keşke alsa bir ribaund çok uğraştı, surat ifadesi herşeyi anlatıyor.