BIY AD

13 Haziran 2010 Pazar

Erken Bir Dünya Şampiyonası Bracket'ı

Finaller sırasında gündemde çok yazılacak şey yok, biraz şişiriliyor ufak tefek konular sadece. Tabii koç değişiklikleri falan var ama onlara kafamı toparlayınca değinmek istiyorum. Her neyse madem boşuz, bunu paylaşmak istedim. Daha kadrolar belli değil ama ısınalım, zarar gelmez. Şuraya tık'layarak siz de oluşturabilirsiniz bracket'ınızı. FIBA'dan 1.'ye Karayipler'de, Hong Kong'da veya Antalya'da 7 gün 6 gecelik bir tatil ödülü var...

İster Dünya Kupası, ister Dünya Basketbol Şampiyonası, ister Olimpiyatlar olsun, her turnuvada kalitesi belli bir seviyenin üstünde olan bir takım vardır daha yukarılara çıkmasını istediğim. Bu sefer de Brezilya'nın başarılı olmasını istiyorum. Yunanistan ve Sırbistan'ı elettirdim onlara ve finalde Amerika'nın karşısına çıkardım =) Kim bilir belki Nene'nin katılımıyla son yıllarda biraz hayalkırıklığı yaratan bu takım ilginç işlere imza atabilir. Evet pek gerçekçi değil ama şöyle bir tablo olsun isterim açıkçası. Biz de Amerika'nın karşısına çıktığımız için güme gittik.

Sizler de paylaşın, bakalım genel olarak çeyrek finale kimler kalıyor. Kadrolar belirlenip turnuva tarihi yaklaşınca yeniden açarım bu konuyu.

4 FARKLI FIKIR:

mehmet salih ercanlar dedi ki...

bu dediğin gibi olur inşallah
böyle olursa usa-avustralya ve türkiye-fransa maçlarını canlı olarak tribünde izliyorum :D

Adsız dedi ki...

sobanis siteye zaman zaman ne blogspot tan ne de .com dan girilemiyor.ancak önbellekten ulaşılabiliyor.

cikkoleite dedi ki...

Vay bee Ispanya-ABD finali ihtimali yokmus.Özellikle bizim geldigimiz sag kisim inanilmaz güclü!

Adsız dedi ki...

umarım abd türkiye çeyrek finali olur abd 1. biz 2. çıkarız.O maçı izleme imkanım olucak + yarı finaller ve finali