BIY AD

23 Aralık 2010 Perşembe

Kings'den Cousins'e Ceza

Yönetimin verdiği cezaya göre, Cousins son maçta Reggie Williams'a yaptığı hareket yüzünden ilk 5'ten kesilmiş. Bu geceki maça Dalembert ilk 5 başlayacakmış. Muhtemelen en fazla 1-2 maç sürecektir Cousins'in bench macerası ama bu belki de onun aklını başına devşirmesini sağlayabilir. Gece, Cousins'in sportmenliğe aykırı hareketini ve sonucunda olanları yazmıştım, konuyu bilmeyenler tıklayabilir. Resmen rezil olmuştu Cousins. Sacramento Kings, bunu yeterli bir ceza olarak görmemiş ki, ceza vermiş çaylak pivota. Hatta ceza da ben gece bu post'u girdikten hemen sonra ortaya çıkmış, ben öğlen gördüm ancak. Cezayı veren koç Westphal'mış ve Petrie de aynen katıldığını söylemiş bu karara. Seviyorum bu tarz yönetimleri ve kararları. Ağaç yaşken eğilir demişler, Kings de şimdiden adam etmeye çalışıyor Cousins'i.

0 FARKLI FIKIR: