BIY AD

30 Ekim 2009 Cuma

31 Ekim Sabahı Maç Programı - Ersan Sahnede

31 Ekim Cumartesi sabah 01:00 / Charlotte Bobcats - New York Knicks
31 Ekim Cumartesi sabah 01:00 / Philadelphia 76ers - Milwaukee Bucks
31 Ekim Cumartesi sabah 01:30 (NBA TV) / Atlanta Hawks - Washington Wizards
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 (NTV) / Boston Celtics - Chicago Bulls
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 / Detroit Pistons - Oklahoma City Thunder
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 / Indiana Pacers - Miami Heat
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 / Memphis Grizzlies - Toronto Raptors
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 / Minnesota Timberwolves - Cleveland Cavaliers
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 / New Jersey Nets - Orlando Magic
31 Ekim Cumartesi sabah 02:00 / New Orleans Hornets - Sacramento Kings
31 Ekim Cumartesi sabah 03:00 / Utah Jazz - L.A. Clippers
31 Ekim Cumartesi sabah 04:00 (NBA TV) / Phoenix Suns - Golden State Warriors
31 Ekim Cumartesi sabah 04:30 / L.A. Lakers - Dallas Mavericks

NBA TV'den yayınlanacak Warriors - Suns mücadelesi yüksek seyir zevki ve bol skor açısından çok potansiyelli. Keza Thunder - Pistons arasında da benzer bir maç izleyebiliriz. Jazz ile Clippers maçının çekişmeli geçeceğine inanıyorum. İmkanım olsa ve tek maç seçecek olsam, benim favorim bu maç olurdu herhalde. Geçtiğimiz sene de kadrosunu çok beğendiğim Clippers şanssızlıklardan dolayı çok kötü bir sezon geçirmişti. Ancak bu sene onları Lakers'a karşı izledim ve çok beğendiğimi söylemeliyim, kesinlikle playoff yapmalarını bekliyorum. Bir başka çekişmeli ve zevkli mücadele de elbette Lakers ile Mavericks arasında olacak diye düşünüyorum. NTV'nin verdiği karşılaşmada ise dün Spurs'ü yenen Bulls, bir başka ihtiyar takım olan Celtics'e karşı boyunun ölçüsünü alacak gibi geliyor bana.

Ersan'lı Bucks - 76'ers maçı da ilgimi çeken maçlardan biri elbette. Hem milli oyuncumuzun hem Brand-Iggy ikilisiyle Philly'nin oyununu merak ediyorum.

İyi seyirler...

0 FARKLI FIKIR: