BIY AD

27 Ekim 2009 Salı

Öfkeyle Kalkan Zararla Oturur


Link
Gerçi tam anlamıyla bir öfke yok daha çok hırs ve şevk var ama olsun. Dikkat edin Griffin yere indiğinde bir an dizini tutuyor. Dizindeki bir kemikte stres kırığı oluşmuş ve 6 hafta kenarda oturmak zorunda kalabilirmiş.

Gerçekten ne gereksiz bir hareket ya sezonun son hazırlık maçında. Sadece Griffin için izlemeyi düşünüyordum maçı. Şimdi şevkim kalmadı. Ne olursa olsun, ilk maçını canlı izleyecem bu adamın. Umarım sezonuna etkisi olmaz bu sakatlığının.

4 FARKLI FIKIR:

r7bertpires dedi ki...

cenabet clippers ya başka bir şey demiyorum.

Adsız dedi ki...

hocam birde iddaa tahmini yapsanız tadından yenmez.

Adsız dedi ki...

kardeş,

ne kadar gereksiz bir hareket demeni bir şanssızlık olarak değerlendiriyorum. adam her sıçradığında kafası çembere değiyor zaten. biraz daha az sıçrayım diye birşey düşünemez insan trailer olarak geldiği bir pozisyonda. bu arada stres kırığı bir pozisyonda oluşan birşey değildir. hatırlarsın workoutlar öncesi ve sonrası bireysel antrenmanlar yapıyordu kendisi kumda vs. bu antrenmanlar çok ağır idmanlardır ve yüklemeye bağlı sakatlıklar daha sonra kendini gösterir. bu da onlara bir sakatlıktır.

sabonis dedi ki...

@ 2. adsız:

haklısın evet. Ama tabi belki de böyle abes bir smaç vurmaya kalkmasa bu problemi yaşamayacaktı. Bu sakatlık illa oluşacaktı diye bir kaide yok. Ama yaklaşmın doğru. Biraz da belki Griffin'e sinirlendiğim için öyle yazdım. Gerçek bir NBA maçında izlemek istiyordum adamı canlı canlı, o şanstan olduk.

teşekkürler yorumun için


@ 1. adsız: maalesef iddaa tahmini yapmayı düşünmüyorum şu anda. Bu blogu onun için tutmuyorum çünkü. İleride neler olur bilmiyorum ama çok sıcak bakmıyorum.