BIY AD

27 Ekim 2009 Salı

Cavs - Celtics Maçını Kaçırmayın

Biliyorsunuz bu gece NBA başlıyor ancak günün ve sezonun ilk maçını yani Cavaliers - Celtics mücadelesini Türkiye'de televizyondan naklen izleme şansımız yok. Sezon içinde sayısız kez buna benzer sıkıntıları yaşayacağız. O nedenle, bahsettiğim 'derbiyi' ve NBA sezonunda NBA TV/NTV/NTV Spor üçlüsünün yayınlamadığı maçları izleyebilmeniz için kesinlikle NBA TV International League Pass'i öneriyorum. Zaten bu kanallarda yayınlanan maçlar %90 olasılıkta NBA.com tarafından yayınlanmıyor. Çünkü o zaman bu kanallara zarar vermiş oluyor NBA.

League Pass almanız durumunda maçları izlemeniz için iki opsiyonunuz oluyor, ikisi de All-Star dahil olmak üzere bütün sezonu kapsıyorlar: Normal görüntü - 90 dolar veya HD görüntü - 140 dolar. Ben 4 mbit bağlantı ile HD'yi rahatlıkla seyredebiliyorum. 2 mbit'in de normal için yeterli olduğunu biliyorum. Ancak 1 mbit-normal ve 2 mbit - HD yeterliliği hakkında yanlış bilgi vermek istemiyorum. Şu sayfadan da iki kalite için de bağlantınızı test edebilirsiniz. 140 dolar aslında biraz pahalı evet ama HD ile normal görüntü arasında da dağlar kadar kalite farkı var. Zaten biri 16*9 iken diğeri 4*3 oranında görüntü sağlıyor. Ayrıca normal pakette maçların tekrarlarını sadece ertesi gün izlenebiliyorken, HD pakette bu süre 48 saate çıkıyor. Bir de canlı maçlarda görüntüyü durdurmak veya geriye almak gibi opsiyonlar ekleniyor. Yani kısacası HD paket aslında hakkını fazlasıyla veriyor.

Eğer geceleri ayakta kalmaya alışık bir bünyeyseniz, NBA International League Pass'i şiddetle tavsiye ediyorum.

4 FARKLI FIKIR:

sannti dedi ki...

Yıllık değil ama açılış için bir aylık almayı düşünüyorum. Yalnız ödemeyi nasıl yapıyoruz o konuda kafamda soru işaretleri var, paypal mi yoksa direk kredi kartıyla alabiliyor muyuz, vs. vs. Cavs-Celts maçında yine justin'e mahkumuz anlaşılan şimdilik.

libertyfighter dedi ki...

190 dolara playoff'larida kapsayan bir HD paket alabiliyorsunuz. Garip bir soru sormak gerekirse HD aboneligiyle SD yayinda izleyebiliyor muyuz? ADSL upgrade'i sezon acilisina yetismedi..

libertyfighter dedi ki...

@sannti paypal ve kredi karti opsiyonu vardi.

Adsız dedi ki...

vay be 4 MBIT bağlantı. umut fakirin ekmeği kardeş...