BIY AD

26 Ekim 2009 Pazartesi

Batum'un Doktorları

Batum'un sağ omuzundaki bir bağda (labrum) yırtık varmış ve bu nedenle ameliyat olacakmış. Henüz ne kadar süre basketboldan uzak kalacak kimse bilmiyor ancak kısa olmayacağını söyleyebilirim zannedersem. Bundan 3 sezon önce hatırlıyorum, Odom aynı sakatlığı yaşamıştı. Lakers'lı forvetin omuzundan ameliyat geçireceği ve 4-5 aylık bir iyileşme sürecine ihtiyacı olacağı söylenmişti. Fakat Odom, Lakers'a playoff'larda yardımcı olabilmek için ameliyatı ertelemiş, playoff'larda oynadıktan sonra yazın ameliyat olmayı tercih etmişti. Hatta 5 ay gibi uzun bir sürenin ardından bile tam anlamıyla iyileşememiş ve yeni sezonun ilk birkaç maçını kaçırmıştı. Elbette bu iyileşme süreçleri insandan insana değişiyor, ayrıca iki oyuncunun yırtıklarının aynı ciddiyette olup olmadığı da bir muamma ama bir tahmin yürütürsek Batum'un en iyi ihtimalle 2 ay maçlara çıkamayacağını söylemek yanlış olmaz.

2 sene önce iyi bir sezon yaşayıp, ardından geçen sezonu ayağındadaki stres kırığıyla tamamen kaçıran Webster'a yeniden gün doğdu. Yine eski müthiş şut performansını gösterebilmesini içtenlikle diliyorum.

Gelelim başlığımızın konusuna: Eurobasket 2009 elemeleri sırasında omuzundan bir sakatlığı bulunan Batum'u, Blazers takımı Portland'a çağırmıştı. Doktorlar kontrollerini yaptıktan sonra bir sorun olmadığına kanaat getirip Fransa milli takımına geri yollamışlardı. Kevin Pritchard veya Paul Allen'ın yerinde olsam o kontrolleri yapan doktorları postalardım herhalde...

3 FARKLI FIKIR:

sannti dedi ki...

Martell Webster geçtiğimiz sezon totalde sadece 5 dakika oynadı, o da sezonun ortasındaki bir maçta dönüş amaçlıydı ancak oynayamayacağı anlaşılınca sezonu kapadı.Bomba gibi oynadığı sezon bir önceki sezondu, bir ara Batı 1.si olup sonra playoff'a giremediğimiz sezon.

sabonis dedi ki...

çabuk çabuk yazma sevdasına uçmuşum yine. teşekkürler düzeltme için. sinirleniyorum vallahi bu tür hatalar yapınca kendime =)

Hasan dedi ki...

Batum Odom'dan daha genc sanirsam. Sakatliginin iyilesmesi daha cabuk olur buyuk bir ihtimalle.