BIY AD

12 Kasım 2009 Perşembe

Celtics'ten Basketbol Dersi - 2


Link

8 numaralı hareket Celtics takımına gitmiş. Daha önce yaptıkları paslaşma ve basket en iyi 10 harekete girmemişti, ben kesip koymuştum. Bu ondan da güzel. Yalnız, Perkins'in arkası dönük olarak, geriye çıkardığı pasın 'auta' gitmemesine şaşırdığımı söylemeliyim.

Ayrıca 9 ve 10'u oldukça beğendim. Bir de 6 numarada Jason Kidd'in, bundan 2-3 sene önce ne kadar iyi bir bir savunmacı olduğunu görüyoruz. Muhteşem gerçekten, Manu'nun şutu girmiş ayrı, ona yapacak birşey yok artık.

Hareketten beni haberdar eden İsmail ve Doruk'a teşekkür ediyorum.

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

1 numaralı hareket burda bir programda yapılsa, yapanın yemediği damga kalmaz !

Ne tür bir damgamı ? anladınız siz onu.

Amerika da farklı başka yerlerde farklı.

Dodosuke dedi ki...

yalnız will bynum neler yapmış öle kendini aşmış