BIY AD

12 Kasım 2009 Perşembe

LeBron Sesimi Duydu

LeBron'a Magic maçından önce yine önümüzdeki yaz hakkında şöyle bir soru yöneltilmiş: "Wade ile oynama ihtimalin hakkında ne düşünüyorsun?". Çünkü Wade aynı günün sabahında LeBron ile Miami'de beraber oynamak hakkında konuştuklarını ama bunun çok uzak bir ihtimal olduğunu söylemiş. LeBron ise medyaya malzeme vermeyi geçtim, onları direk hayalkırıklığına uğratmış: "Benim serbest kalıp kalmayacağım konusu sıkmaya başladı, bu konu hakkında son kez konuşuyorum. Kendime ve takım arkadaşlarıma saygısızlık etmek istemiyorum. Çok güzel bir sezon geçireceğiz. Bu tip şeyler, benim, takım arkadaşlarımın, kulübün ve ailemin yani herkesin konsantrasyonunu bozuyor. Serbest kalmam hakkında bugün son kez konuştum."
Helal olsun gerçekten.

İşte bunu, hiç beklemiyordum egosu aşırı yüksek olan LeBron'dan. Daha önce bu konunun yavaştan baymaya başladığını söylemiştim, ayrıca teşekkür ediyorum LeBron'a beni duyduğu için. Umarım gerçekten sözünde durur ve şampiyonluk yolunda bu tip şeylere kafa yormaz. Tebrik ediyorum bu kararı için onu bir kez daha.

0 FARKLI FIKIR: