BIY AD

8 Kasım 2009 Pazar

Barfiks Çekerken Kol Kırmak ?

Efendim 2 gün önce Tyrus Thomas'ın kolunu kırdığı haberi düştü internete. Üstelik onun da, Francisco Garcia gibi ağırlık çalışırken kolunu kırdığı belirtiliyordu raporlarda. "Bak şu şanssızlığa" dedim. Bunca süredir NBA takip ederken görmediğim bir olay, 1 ay arayla iki adamın başına geldi. Gerçekten çok ilginç. Ancak sonrasında Tyrus Thomas'ın olayında daha dikkate değer bir detay olduğu ortaya çıktı. Tyrus Thomas'ın bu olayı barfiks çekerken yaşadığı yazılmaya başlandı. Kulüpten resmi bir açıklama gelmedi ancak ben bu şekilde bir oyuncu nasıl kolunu kırar gerçekten merak ediyorum. Öte yandan, Garcia'nın haberini de ilk okuduğumda "Nasıl olur ki?" diye düşünmekten kendimi alamamıştım. Sonradan, jimnastik topunun patlamasıyla bu tür kazaların oluşabileceğini öğrendim. Peki ya barfiks çekerken kol nasıl kırılır? Var mıdır fikri veya bilgisi olan?

Taj Gibson ve James Johnson'a kendilerini göstermek için gün doğdu. Ancak Del Negro Johnson'dan çok Gibson'ı düşünüyor. Bulls taraftarı da ona güveniyor, bakalım çaylak oyuncu beklentileri karşılayabilecek mi?

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

kayıp kolunun üstüne düşmediyse herhalde pek mümkün değil bu şekilde kol kırmak.

Adsız dedi ki...

bence yataktan düşmüştür bu eleman...

Adsız dedi ki...

ağır barfiks yapmıştır, tek kolla vs. birçok çeşidi var bunun.