BIY AD

8 Aralık 2009 Salı

7 Aralık'tan Notlar

Boşa kürek çekenler:
Dalembert'den 8 sayı, 15 ribaund ve 6 blok gördük. Ama bu 6 bloğu ilk 20 dakikada yaptığını belirteyim. Demek ben izlemeyi bıraktıktan sonra hiç yapmamış. İlk yarıda gerçekten harika oynadı Dalembert. Carmelo'nun 5/21 ile oynamasındaki önemli etkenlerdendi.

Iguodala skor bulmakta hiç sıkıntı çekmediği karşılaşmada tam 31 sayı attı. İlk yarıda zaten ne kadar formda olduğuna şurada değinmiştim. Şaka gibiydi resmen.

Matt Bonner 10/14 saha içi ve 4/7 üçlük ile 28 sayı, 8 ribaund, 3 asist. Ama bu adamın defanstaki eksiklikleri ve yumuşaklığı sebebiyle her türlü hücum istatistiğine şüpheyle yaklaşıyorum. McDyess formunu bulmadan benim içim rahat etmeyecek bu adamla, onu biliyorum.

1/15 = 2:
Philadelpha bench'inin mükemmel katkısı bu efendim. Şut yüzdesi zaten harika, üstüne 5 ribaund, 1 asist ve 1 top çalma eklediler. 1/7 atarak Willie Green başı çekti. Speights ve Lou'nun acilen dönmeleri gerek.

%50:
Knicks, Blazers'a karşı %50 ile 13 tane üçlük atınca rahat bir galibiyet almış. Ayrıca ligin en az top kaybı yapan takımı Portland, Knicks karşısında 18 kere topu rakibe teslim etmiş. Bu da maçtaki diğer bir önemli notmuş.

15/19 ve 29:
Jazz'ın 3. çeyrekteki şut isabeti ile maçtaki toplam asist sayısı bunlar. Bu sezon Spurs'ün defansının geçtiğimiz senelere göre ne kadar düştüğünü gösteren bir istatistik. Üçüncü çeyrekte aynı zamanda Spurs de 7 top kaybı yapınca, 37-19'luk skor ile Jazz o noktada maçı kazanmış diyebiliriz.

Takımı baltalayanlar:
Andre Miller 26 dakika içinde 2/6 isabetle sadece 4 sayı üretip yanına 2 asist eklemiş ve 4 tane de top kaybetmiş. Kendisinden beklenilen de bu zaten !

Monta Ellis'i 28 sayı atmışken buraya koymak ayıp ama sadece 2 asist ve 9 top kaybı yaptığını görünce, kendimi tutamadım.

Russell Westbrook Thunder'ı baltalayamamış ama çabalamış. 4/17 saha içi isabetinin yanına 4 top kaybı eklerken sadece 3 asist yapmış. Bu adamdaki dengesizlik ve istikrarlı(!) şutları beni delirtecek sonunda.

Günün hayvan performansı:
James Harden 6/13 saha içi, 13/14 serbest atış isabeti ile 26 sayı bulmuş. Yanına 9 ribaund, 5 asist ve 2 top çalma yazdırırken, top kaybı yapmamış. Daha ne olsun. Minik Ginobili'm benim.

Billups 8/15 saha içi, 4/6 üçlük ve 11/11 serbest atış, 31 sayı. Daha fazla aktarmam gereken birşey var mı? Var 8 ribaund ve 8 asist. İşin kötüsü benim izlemediğim 2. yarıda yapmış bunların neredeyse hepsini...

4 FARKLI FIKIR:

Berkay dedi ki...

Minik Ginobilli'm benim çok iyiymiş =))

Adem dedi ki...

Bu sezon lige gelen guardlar nihayet klasik tip guardlar, Magic sonrası türeyen ve Penny ile artık iyice simgeleşen uzun guardların son temsilcisi inşallah Lebron olur. Bize böyle Harden, Tyreke Evans gibileri lâzım. Bence tabi ;)

Adem

Adsız dedi ki...

Abi McDyess formunu bulsa bile(pek inanmıyorum)tek başına defansı toparlamaya yetecek mi,Bonner'ı ben de başta tutmuyordum ama biraz daha takip edince adamın savunma hariç hücumda kenardan gelerek iyi kötü katkı yaptığını düşünüyorum .Asıl sorun defansta açık ;Sert değil ,çok kolay sayı yiyorlar,fiziksel yapılarıda rakiplerin gerisinde .Bir Nene bir Scola bu takımda çok iş yapardı diye düşünüyorum .Bu senede geçen senenin tekrarı olacak gibime geliyor.
Ali Çayır

montaellis dedi ki...

aga 31 attı monta, hak geçmesin hani:)
bu arada top kayıpları konusunda yaptığın eleştiriye katılıyorum da içinde bulunduğu takımın absürdlüğünden dolayı pek de kızamıyorum adama. 1 maç neredeyse 40 dakika oynayan topçunun, ertesi maç 10 dakika süre aldığı bir takım sonuçta gs, 30 şut kullanmak ya da 11 top kaybetmek şaşırtmıyor beni.