BIY AD

8 Aralık 2009 Salı

Jack'ten Olaya Açıklama

Jack maçın ortasında ayakkabısını bağlaması konusunda şunu söylemiş: "Baktım defansları çok dağınık, toparlanmak için uğraşıyorlar, ben de o sırada ayakkabımı düzelteyim dedim."

Baya açıklayıcı olmuş teşekkürler Jack. En azından "Yapmasam daha iyi olurdu, amacım aşağılamak değildi" falan deseymişin.

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

biraz ucuz olacak biliyorum ama adam haketti>>> jack-ass

Adsız dedi ki...

adam dalga geçmiş ama bu kadar taşaklıysa bu arkadaş toronto ligin en çok yiyen takımı olmasın...

PIERREMANU dedi ki...

Peki o bunları söylerken "ya bi s.ktir git Jack!" diyen olmamış mı acaba?! Çok dayaklık adam var çok! Ya küfür ettim afedersiniz ama yayınlamama opsiyonunuzu kullanırsanız da anlayışla karşılarım, boynum kıldan incedir.