BIY AD

12 Aralık 2009 Cumartesi

Türkiye'ye Gelecek Son 4 Takım Belli Oldu

Ülkemizde düzenlenecek 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nda 4 tane kontenjan açıktı. Katılacak son 4 takıma FIBA "Wild Card" ile katılma hakkı - yani özel kontenjan hakkı diyebiliriz - verecekti. Bugün yapılan toplantıda belli olmuş Wild Card ile 2010 Dünya Şampiyonası'na katılacak son 4 takım: Almanya, Litvanya, Rusya ve Lübnan.

Almanya'da Nowitzki geleceğini açıklamıştı, Almanya basketbol federasyonu başkanı da "Bize Wild Card verilirse Nowitzki zaten gelecek, bundan yana bir şüphe olmasın" şeklinde açıklamalarda bulunmuştu. Kaman'ın da milli takıma katılması bekleniyor. Litvanya ve Rusya'nın da bu özel hakkı alacağını düşünüyordum. Ama keşke Lübnan yerine Dominik Cumhuriyeti gelseydi. FIBA Americas'da harika oynamışlardı ama Garcia'nın sakatlığı nedeniyle ilk 4'e girememişlerdi. Hatta şöyle de bir istatistik var, Dominik Cumhuriyeti'nin turnuvada aldığı 4 mağlubiyetin hepsi, turnuvayı ilk 4'te bitiren takımlara karşıydı. Al Horford - Charlie Villanueva ve Francisco Garcia'yı burada izlemek çok istiyordum. Hakediyorlardı da gelmeyi... Sağlık olsun.

Gruplar 3 gün sonra yani 15 Aralık'ta çekilecekmiş.

6 FARKLI FIKIR:

outlawtorn dedi ki...

dominiklimiydi ya charlie? acayip şaşırdım.

Mehmet Dinler dedi ki...

Dominik'e üzüldüm ben de, özellikle Al Harfod'u canlı izlemek süper olurdu

kurkoc dedi ki...

Artık sıradan takımları görmek yerine bende farklı takımlar görmek isterdim..Dominik olabilirdi hakkaten..Ben Gordon,Luol Deng,Kelenna Azubieke li İngiltere de olabilirdi yine..

Ömer dedi ki...

Kesinlikle katiliyorum. Fiba Americas'i izlerken ben de Dominik Cumhuriyeti'ne verilmesini istemistim bu hakkin. Lubnan nereden cikti yahu...

Adsız dedi ki...

ayıp olmasın diye bir tane doğudan alalım demişler bariz...
wachovia center

ozgurr dedi ki...

lübnan ın yoğun kulisi sonuç verdi demekki ama aynı gerekçeleri geçen dünya şampiyonasında güney kore de göstermiş ama kabul edilmemişdi.bencede kesinlikle lübnan ın yerine amerika dan bir takım gelmeliydi.dominikanlar,panamalar,başarısız bir amerika şampiyonası geçirsede venezuelalar olmayacak ama lübnan olacak.ilginç.