BIY AD

10 Ocak 2010 Pazar

9 Ocak'tan Notlar - 2

İlk kısım için tıklayınız.

Günün hayvan performansı:
Tabii ki Kevin Durant burada. Pick & roll'larla coştu. Yanılmıyorsam maçtaki 3 asisti de bu şekilde geldi. Şutlarının da büyük çoğunluğu da uzak mesafeli ikilikler oldu. Harika bir şutör olduğu için de affetmedi. Dunleavy, Rush ve Granger sayısız kere çaresiz kaldılar. Çembere gittiği pozisyonlarda da bol bol faul alıp çizgiye gitti ve 40 sayıya ulaşıp sezonun en yüksek sayısını egale etti kendi adına. Westbrook son çeyrekte maçın kaybedilmesi için ufak çaplı bir çaba içinde olsa da Durant buna engel oldu.

Gerald Wallace. Esasında maçta dikkat çekici istatistik yok ama 20 saniye kala Mayo'yu bloklayıp üzerine son saniyede Felton'ın kaçırdığı şutu tiplereyek maçı kazandırmış Bobcats'e.

Maçı izlemedim ama Tyreke Evans 27 sayı üretmiş yanında 4 de asist yapmış. 15'da 10 isabetle oynamış olması ve son saniyede attığı şutla maçı takımına kazandırması da onu hayvan kategorisine sokuyor. Son saniyede kaybetmeye alışan Kings, bu sefer kazandı.

Günün X-faktörü:
Elton Brand'in oynamama ihtimali vardı ve oynamazsa Philly'nin de kazanmasının kolay olmayacağını düşünüyordum. Bench'ten gelerek 25 sayı atmış ve maçın en skorer oyuncusu olmayı başarmış Brand. Maçta fark bir ara 35 civarlarına kadar çıkmış.

Rockets adına Landry ve hücum ribaundları önemliydi. Maçın sadece son 7 dakikasını izledim o ana kadar 6'da 1 ile oynayan Landry, ben izlemeye başladıktan sonra 5 atışını birden isabetli kullandı. Tabii Aaron Brooks'un Landry'i beslemesinin payı da var bunda. Ayrıca Rockets takımı son dakikalarda, fark 3-5 arasında gidip geliyorken, çok önemli 2 hücum ribaundu alarak Knicks'e karşı kazanmayı başardı.

Boşa kürek çekenler:
Pacers'ın çayalak guard'ı AJ Price maçı - özellikle son çeyrekte - çevirmek için elinden geleni yaptı. Çembere kadar gidip sayılar bulurken ve faul alırken, dışarıdan da isabetli şutlarla farkın kapanmasını sağladı ancak Durant maçın gitmesine izin vermedi. 23 sayı ve 3 asist yaptı Price maçta.

2 FARKLI FIKIR:

LexLuthor dedi ki...

sacramento-denver maçının ilk yarısını izledim. kings kazanmak istemiyor gibiydi ilk yarıda. sadece ilk çeyrekte 8 yada 9 top kaybı yaptılar. denver ise içeriden çok rahat sayılar buluyordu. kenyon martin ve nene bi sürü sayı buldu. tyreke evans'ı izleyeyim diye sabahın 6'sına kadar oturdum ama o da ilk yarıda pek suya sabuna dokunmadı (hissettirmeden 10 sayı atmış ilk yarıda) sonra bu maç dönmez deyip yattım ve bir kez daha bitti dediğim maç son saniye basketi ile sona ermiş :)

Adsız dedi ki...

Bu arada dün gece Ben Gordon nba tarihindeki 10 milyonuncu sayıyı kaydetmiş. Gereksiz bir ayrıntı ama yine de belirteyim dedim.20 milyonuncu sayıyı ancak torunlarımız görür artık:)