BIY AD

16 Ocak 2010 Cumartesi

Haiti'ye Heat'ten Yardım Eli

Haiti'de meydana gelen deprem dolayısıyla Heat'ten Wade ve Alonzo Mourning ülkeye yardım eli uzatmaya karar vermişler. Zo, uçağa atlayıp Haiti'nin başkentine giderken Wade'in tabii ki maçları olduğu için gitmesi pek mümkün değil. Yine de büyük miktarlarda para bağışlayacağı açık. Mourning uçaktan indiğinde sporcuların birlikte çalışarak, fark yaratacaklarına inandığını söylemiş.

Mourning'in toplum için yaptıklarını zaten say say bitmez, NBA TV'de onun hakkında yapılmış ufak bir belgesel izlemiştim zamanında. Çocuklara ayrı, kendi yaşadığı ve atlattığı böbrek sorununa toptan bir çare getirmek için ayrı, zordaki ailelere ayrı bağışlarda bulunan, yardım dernekleri kuran bir oyuncu. NBA'in bu şekilde dünyaya örnek olması harika bir olay. Evsizlere yemek servisi yapmak, yoksullara yemek dağıtmak, evsizlere ev inşa etmek gibi pek çok örnek davranış sergileyen NBA oyuncularının Haiti'ye yardım etmemeleri gibi birşey zaten ihtimal dışıydı.

Bence sadece sporcular da değil, bu tarz olaylarda dünyanın her yanındaki zenginlerin katkısı olmalı. Araba koleksiyonlarına 15. pahalı parçayı eklemek yerine zordaki insanlara yardım etmeleri kendilerini de daha mutlu edecektir. Dünya keşke böyle bir yer olsa.

Bir daha geçmiş olsun Haiti ve Dalembert'e.

0 FARKLI FIKIR: