BIY AD

15 Ocak 2010 Cuma

İnsan Bir Sektirir Önce


Link

LeBron'un her maç en az 2 kere, koşarken topu alıp 4 adım attıktan sonra sektirmeye başlamasına alışmıştık, yengeç driplingiyle yani 3 adım atarak turnikeye girmesi de artık normal birşey sayılıyor. Ama dün gece maçın çok kritik bir anında Jazz'e karşı öyle bir steps yaptı ki, Wizards playoff serisinde çalınmayan ünlü hatalı yürümesi bile bu kadar bariz değildi belki de (tamam abarttım biraz).

Maçın tamamının özetini koyuyorum nitekim sadece pozisyon ayrı olarak yok. Videoda 1.18 civarında attığı üçlüğe dikkat edin. Durduğu yerden, topu sektirmeden 2 devasal adımla üçlüğe geri çıkıyor. Hakemler izliyor, işin ilginci seyirciler dahil kimse de itiraz etmiyor...

11 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

ohaaa ulan ona nasıl hatalı yürüme çalınmaz el insaf.

Adsız dedi ki...

ben de bugün özetleri izlerken ''ne yapıyor ki bu böyle?'' demiştim.. hani ayaklara falan odaklanmasanız bile, eğer basketbol izlemeye aşinaysanız, o sırada normal olmayan bir hareket olduğunu sezersiniz..

Ege dedi ki...

Oha

Adsız dedi ki...

harbiden oha ya..

duff dedi ki...

ohanza

unknown dedi ki...

Hıncal Uluç: Lebron basketbol'dan anlamıyo.. dese yeridir.. Bu hareketi küçük takımdan bi oyuncu bile yapmaz hatalı yürüme olcağını bilir.. Harekete oha; hakemlerin çalmayışına 2 kere oha..

can dedi ki...

neyse en azından basketbol tanrıları o harekete göz yummamış. maçı kaybetmişler.

Adsız dedi ki...

ohannes

Mehmet Dinler dedi ki...

Yuha...

kaankural dedi ki...

bu steps değil yanlız.

Suat dedi ki...

hadi seyircilerin ses çıkarmaması neyse ama hakemlerinde lebronun ellerini izlediğini düşünüyorum, ayaklarına bakmıyorlar bence...