BIY AD

11 Ocak 2010 Pazartesi

Önce - Sonra

10 FARKLI FIKIR:

Dogan dedi ki...

http://lakersblog.latimes.com/lakersblog/

sabonis dedi ki...

bynum-bosh takası için mi verdin acaba linki?
teşekkürler paylaşım için.

Dan Dirik dedi ki...

Sonra-Önca olmuş =)

sabonis dedi ki...

nasıl yani?

Dan Dirik dedi ki...

Resimlerin yerleri olarak ya, öylesine yazdım

Dan Dirik dedi ki...

Bu arada Matt Barnes'ı Orlando'da farkedince farkettim saçlar gitti mi cidden? :O Bundan önce attıklarım kendini yokedebilir o zaman

sabonis dedi ki...

maç izlememişsin sanırım sen bu sene =)

Dan Dirik dedi ki...

Bol bol izliyorum da ya daha dün uzundu o saçlar noluyo :P Orlando maçından önce gitmiş sanırım? Valla bana sağdaki resimler tarih öncesi gibi geldi, Washington formasını dikkate bile almamıştım xD

Kaan Özaydın dedi ki...

dövmesiz izlemeye alıştığımız beyaz oyuncular dövme yaptırınca göze çok batıyor. hele ki mike miller'a hiç yakışmamış.

aynı muhabbet jason williams'da da mevcut. bi miami'deki resimlerine bakıyorum bide bizdeki. miami de sadece bir dandik dövme var. adam sonra prison break olmuş resmen

tembelreis dedi ki...

adama dönmüş :)