BIY AD

16 Nisan 2010 Cuma

Kirilenko Nuggets'a Karşı Yok (Boozer ve Memo Şüpheli)

Haber yeni yeni düştü internete. Çeken baldırınındaki sakatlık nüksetmiş, Nuggets serisini geçtim 3 haftayı bile bulacağı konuşuluyor sakatlığının. Boozer ve Mehmet de son antrenmana çıkmamışlar. Mehmet ise oynamayı düşündüğünü açıklamış ama aşil tendonunda ağrılar varmış. Boozer'ın durumunun da maç saatinde belli olacağı yazılmış Utah gazetesinde. Ben herkes sağlıklıyken bile Nuggets'ın bir adım öndeolduğunu düşünüyordum. Kirilenko'nun arkasında, Carmelo'yu durdurmayı veya yavaşlatmayı geçtim, rahatsız edecek kimse yok...

2 FARKLI FIKIR:

tolga dedi ki...

utah sezonun çok büyük bir kısmını zaten krilenko'suz götürdü. normal sezona göre çok fark olmaz ama boozer ve memo 'nun sağlıklı ve formda olmaları çok daha önemli bence. her sene sonunda birinden biri sakatlanıyordu bu sene ikisi birden sakat. utah'da da var bi gaspetlik...

hedo'ya tonla laf edenler krilenko hakkında ne düşünüyorlar acaba çok merak ediyorum :))

Adsız dedi ki...

krilenkolu utah ile krilkenkosuz utah arasında sezon içinde fark yoktu. Play-off da savunma daha önemli hale geldiği için biraz aranabilir ama asıl büyük problem Boozer'un yokluğu olur. Boozer'suz utah pota altı sefilleri oynar.