BIY AD

11 Haziran 2010 Cuma

Koca Bebek Uno Uno ve Sevinçleri


Link

Edit: Koca bebek yerine blog'da 10. kere falan Kobe Bebek yazdığımı farkettim. O kadar çok Kobe yazıyorum ki, "Ko" diye başlayınca bir kelime refleksif olarak "be" diye bitiyor.

Glen Davis'e ne kadar gıcık olduğumu tekrar tekrar söylememe gerek yok. İğrenç bir adam kendisi benim gözümde ama hakkını teslim etmek lazım bu sabah Celtics'e maçı kazandıran isim oydu. Kendisine taktığı "Uno Uno" lakabını kullanmamın sebebi de bu sabaha karşı gösterdiği performans. Tabii yaptığı şu sevinçlerle ve gerçek bir bebek gibi salya akıtmasıyla daha da soğuttu kendinden beni. Yahu yavaş arkadaşım ya, gören de kupayı aldın sanacak. Tamam hırslı oyuncu herkes sever ama bir yere kadar yahu =) Salyalar saçarak bağırmak Celtics taraftarları dışında pek kimseye sempatik gelmemiştir herhalde. Ama çok komikti yine. Bu final serisinde pek çok akılda kalıcı olay yaşadık. Bu arada Nate Robinson'ın Davis'in sırtına atladığını görebilirsiniz video'da. Konuyla ilgili Glen Davis "Sırtıma mı atladın hissetmedim" derken, Nate Robinson da "Shrek ve Eşşek gibiydik" diyor.

Davis'in salyalı sevincini paylaşmışken, Magic'e karşı yaptığı 'Dilleme' hareketini paylaşmadan olmazdı. Ancak o maçta Magic galip gelmişti yanılmıyorsam, güzelim(!) sevinci boşa gitmişti Glen Davis'in.


Link

5 FARKLI FIKIR:

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

sorunları var gerçekten bu adamın rahatsız

Adsız dedi ki...

Houston taraftarıyım ve Glen Davis dün o basket faulu yaptığı an salyalar saçarken akabinde gooool diyerek salyalar saçtığımı hatırlıyorum. Sıkı hayranıyım

Adsız dedi ki...

kendisi gözümde en antipatik oyuncular listesinde 1 numaraya yükseldi.işin kötüsü listenin çoğu bunun saz arkadaşlarından oluşuyor.

LexLuthor dedi ki...

bir de faul atışı sırasında bir dansı vardı dün.

http://www.youtube.com/watch?v=TYr9_I2_vfc

Adsız dedi ki...

Fisher'ın olduğu bir ortamda, antipatiklik konusunda herkes nal toplar.