BIY AD

7 Haziran 2010 Pazartesi

Molamı Verin Yoksa Çocuğumu Keserim


Link

Doc Rivers, Rondo'nun tecrübesizliğini, kendi tecrübesiyle örtüyor ve molayı kapıyor. Güldüğüm kadar da takdir ettim Rivers'ı. Artık adamım Rivers'dır NBA'de. Bir an ellerini öne doğru uzatıp, dengeyi de hafif kaybedince "Aha gol sevinci atlayışı yapacak" dedim. Muhteşem bir sahneydi. Az buz gülmedim. 1.5 dakika kala fark 5 iken topu Lakers'a teslim etmek belki de Celtics'in ölüm fermanı olabilirdi. Ama sadece parkedeki oyuncuların tecrübelerinin önemli olmadığını, bunun yanında koçun oyunun ne kadar içinde olduğunun önemini de gördük. Koç Rivers bu kritik anda tecrübesini konuşturdu ve takımını ipten aldı.

Öte yandan olaydan hemen sonra "Ya aynı şey Lakers'ın başına gelseydi" dedim içimden. Kalçası sakat olan ve yerinden kalkmakta zorlanan Jackson'ın 8 saniye dolmadan molayı alma ihtimali pek yüksek olmazdı herhalde.

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Birde Pierce'in moladan boynunda havluyla dönmesi vardı tam bombaydı!! Lakers 3 sayı çizgisine kadar boynunda havlu ile geliyor Rondo olayı farkedip havluyu alıp arkadan koşan malzemeciye fırlatıyor :)

tolga dedi ki...

ben de çok güldüm o sahneye ya :)) tam jenariklik...

oz01 dedi ki...

Yalnız Garnet sanki bir arkadışıymış gibi itiyor koçunu.Yani böyle bir anda da olsa daha dikkatli olması gerekirdi.Sonuçta hocası..