BIY AD

10 Haziran 2010 Perşembe

Konyalı Portlandlılar'a Niye Ulaşılamıyor?

Hemen baştan söyleyeyim: http://konyaliportlandlilar.blogspot.com adresinden ulaşabilirsiniz blog'a. Çevrenizde blog'a girmeye çalışıp bunu başaramayanlar varsa bunu söyleyin iletin kendilerine.

3-4 gündür siteye ulaşmakta problem çekiyor oldukça büyük bir kesim. Mesela ben bugüne kadar iş yerinden girebiliyordum siteye ancak bugün giremiyorum. Pek çoğunuzun haberi vardır, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu youtube'dan sonra google servislerini de yasakladı. Aldığım www.konyaliportlandlilar.com adresini google'ın sahip olduğu bir firmadan aldım. Kısacası problem Google hizmetlerinin yasaklanmasıyla alakalı diye düşünüyordum. Bu nedenle normal domain'i iptal edip sadece blogspot adresiyle deneyeyim dedim. Şu ana kadar problem yaşayan kişilerden 5-6'sına sordum, hepsi girebiliyor. Kendim de girebiliyorum.

Eylül civarında blogspot adreslerine girilmekte problem yaşanıyor diye .com'a geçmiştim. Şimdi de tam tersini yapmak durumunda kaldım ana en azından ulaşılıyor siteye. Sorun çözülene kadar böyle kalacak, sorun çözülünce de zaten blogspot'u .com'a ben otomatik olarak yönlendireceğim.

9 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

bu yorumlar niye gitmiş blogspotta?

Adsız dedi ki...

google'ın yasaklanmasından dolayı olmayabilir. yurtdışında yaşıyorum, bugüne kadar konyaliportlandlilar.com'dan girebilirken ilk defa bu sabah giremedim.

Telif Hakkı dedi ki...

Güzel oldu Can,giremiyordum 2-3 gündür.Vakit darlığından dns değiştirmeye de üşenmiştim.

c23

Adsız dedi ki...

ilk kez bugün yaşadım problemi. blogspot yoluyla bir deneyeyim dedim ve girebildim.

diğer taraftan "The requested URL / was not found on this server." uyarısı alıyorum. baya site yok gibi.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

aynen yaşadım ve bu adresten girdim noluyoruz ya? yeter yasaklardan bıktık

Adsız dedi ki...

go.navige yazın google'a.orada yapmanız gereken şeyleri tarif ediyor.DNS adresleri ile uğraşmanıza gerek kalmaz.Site çok güzel biraz daha yazı ve görüntü olursa daha iyi olur

Asphalt Monkey dedi ki...

Almanya'da yasiyorum ve bugün gündüz ayni sorunu ben de yasadim. O yüzden sorunun yurtici erisim yasaklariyla ilgili oldugunu düsünmüyorum

Adsız dedi ki...

avusturyada da aynı sorun vardı bugün

gmike dedi ki...

arkadaşlar youtube ve google servisleri ile genel bir problem var şu sıralar