BIY AD

22 Temmuz 2010 Perşembe

65 Dolara NBA Tarihinden Bir Parça

Ben demiyorum bunu. Rudy Gay'in haketmek adına hiçbir şey yapmadığı maksimum kontratını imzalarken kulandığı kalemi açık arttırmaya çıkarmışlar. Memphis Grizzlies diyor: "Grizzlies ve NBA tarihinden bir parça". O yüzden zaten 50 dolar ile başlamış ancak 10 gündür yürürlükte olmasına rağmen sadece iki kişi arttırmış ve 65 dolara çıkmış kalem. NBA tarihinin en az hakedilmiş maksimum kontratlarından birine imza atılan kalemi 65 dolara alabilirsiniz kısacası. Benden söylemesi. Bu arada kalemin üzerinde Rudy Gay'in de imzası var ama bence kalemin o saçma sapan kontratla temas temesi daha büyük önem taşıyor. Açık arttırma sayfası için tık.

Bu arada bu tarz ateş püskürür moddaki yazılar genellikle geyik modunda algılanmalı efendim. Abartı katıyorum bol bol. Bazen full ciddiye alınıyor da o bakımdan hatırlatayım dedim.

7 FARKLI FIKIR:

mucho dedi ki...

Bazen çok acımasız yazılar yazıyorsun. Kalem 100dolara çıkmış haksızlık etme :D

Adsız dedi ki...

ne kontratlar verildi nba de.. sanki memphis te başka maksimumluk adam var...

Adsız dedi ki...

Rudy Gay'e karşı bu kadar toleranssız olman da gözümüzden kaçmıyor sabonis. Bakarsın kontratı alınca açılır ;)

Adsız dedi ki...

Ya siz patronların tarafını mı oyuncuların tarafını mı tutuyosunuz.?O para patronun cebine gireceğine Rudy Gay'in cebine girsin.Sahada adam oynuyo,adam mücadele ediyo,parayı patron mu cukkalasın..

Adsız dedi ki...

yanlışım yoksa memphis ligin en az seyirci ortalamasına oynayan takımı. birde rudy gay'i ellerinde tutamasalardı, beko basketbol ligi seyirci ortalamasına yaklaşırlardı. biraz da mecburiyetten verilmiş bir kontrat bu.

mucho dedi ki...

bütün yıl seyircisiz oynarım gene de rudy gay e o parayı vermem ben.

Zahid Dinçer dedi ki...

165$ la kapanmış açık artırma.