BIY AD

25 Aralık 2009 Cuma

Arenas'ın Silahları

Arenas Verizon Center'daki (Wizards'ın salonu) dolabında bir süre boyunca boş silahlar bulundurmuş. Konuyla ilgili Arenas "Yasak olduğunu bilseydim getirmezdim." demiş. NBA oyuncuların üzerine kayıt ettirilmiş silahlara karşı değil ancak içinde NBA geçen işlerde silaha kesinlikle izin verilmiyor. Arenas kendisini savunurken, bana göre günün sözüne imza atmış: "Kızım doğduktan sonra artık silahlarla işim olmadığını düşündüm ve salona getirip dolabıma koydum. Bir hafta sonra da güvenlik görevlisine, silahları polise teslim etmesi için verdim."

Şimdi, kızı doğmuş tebrik ediyorum. Ama yeni doğmuş bir çocuğun silahların olduğu - muhtemelen kilitli - dolabı açma ihtimali nedir? Hadi kızının içinde silah olan bir evde büyümesini istemedi diyelim, alıp bunları salondaki dolabına mı götürür insan? Doğru yer orası mıdır? Hadi götürdü diyelim, anında o gün vermez mi güvenlik görevlisine? Okuduğum anda garip geldi Arenas'ın bu açıklamaları bana. Belki de Delonte West ile ortak silah dükkanı açmanın peşindeydiler. İlginç gerçekten aynı sezonda bu tarz haberlerle karşılaşmak, bir dahaki sefere Artest'ten birşeyler bekliyorum, bazuka falan olabilir.

Konuyla ilgili NBA araştırmalara başlamış. En son 2006 yılında Telfair takımın uçağında dolu bir silah bulundurduğu için 2 maç ceza almıştı. Ayrıca Arenas'ın zararsız da olsa bir geçmişi varmış silahlarla: 2003 yılında silahı ile ilgili kayıt belgelerini gösteremediği için, 2004'te Wizards'ın ilk maçında görev alamamış. Şimdi de silahlar boşmuş ama salonda olması nedeniyle ceza alabileceğini düşünüyorum.

3 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

e iyi de kızı doğmadan önce silahlarla ne işi varmış ki. boş vakitlerinde tetikçilik mi yapıyormuş.

Adsız dedi ki...

adsiz'a katiliyorum, bu zencilik muessesesi bir garip.

Adsız dedi ki...

hoca bir ersan vardı... ne zaman fısladı ersanı yazmamaya başladın...