BIY AD

25 Aralık 2009 Cuma

Zamanı Geldi

McGrady açıklama yapmış "Artık ciddi anlamda dakikalarımın artmasının vakti geldi." diye. Ben sadece 1 maçta izledim, bir diğer maçtan da youtube'a koyulan birkaç pozisyonunu paylaşmıştım. Bana henüz 30'lu dakikalar alabilecekmiş gibi gelmedi. Rockets birkaç maçlık dönemler halinde 5-10 dakika olarak süre arttırımına gitse çok daha iyi eder bence.

Adelman aslında ne kadar oynatmak istemese de, diğer takımların McGrady'ye karşılık değerli paketler önerebilmeleri için T-Mac'in 25-30 dakikalar arasında alıp, yıldız (dikkat superstar demiyorum bile zaten) seviyesine yakın bir oyun sergilemesi gerekiyor.

Edit: İmla. Fazla yamuk yumuk bir yazı olmuş

2 FARKLI FIKIR:

Alpisbayram dedi ki...

t-macin en kötü maçta avarajı bile 17.0 dır bi süperstardan nasıl bir star olmasını isteyebilirsin...

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Bence 7 dakika değilde artık bi 20 dakikaları zorlaması gerekiyor.

Bu arada abi Blog'lara Kısayollara

http://zorturkderki.blogspot.com/

ekler misin?