BIY AD

24 Aralık 2009 Perşembe

Pistons - Nets Çekişmesi

Daha dün gece Raptors tarafından 64 sayıda tutuldular. Çünkü Gordon-Hamilton ve Prince'ten yoksunlar, ayrıca Charlie Villanueva da topuk dikeninden çok çektiği için doğru düzgün dakika alamadı, hatta oynamasa daha iyiydi çünkü 7'de 0 atarak takımına zarar verdi. Yani onu da saymayalım, geri kalan Detroit kadrosuna bakıyorum: Stuckey - Atkins - Maxiell - Jerebko - Ben Wallace 5'lisinin yanına yedek olarak Will Bynum ve Wilcox. Şu kadroya bakıp 64 sayıda kalmalarına "Bu kadar da olamaz, mümkün değil" diyen var mıdır? Pek sanmıyorum.

Belki biraz Stuckey'nin hücum gücünden, 1'e 1 sayı üretebilmesinden bahsedebiliriz, hadi azıcık Bynum'ı koydum, ucundan da Wilcox'ı sayalım hadi... O kadar. New Jersey Nets'de, Yi ve Harris sakatken içeride Lopez, dışarıda da CDR vardı. Yukarıda saydığım Pistons'ın opsiyonları kadar varlar neredeyse valla. Harris ve Yi'li halleriyle karşılaştırmıyorum bile. Pistons'ın şu anki maçlara çıkan 5'i ve yedekleri, NBA'deki hücum yönünden en kısıtlı/limitli kadro belki de. Yine de bir maçta %27.6 ile şut atmak çok büyük beceri gerektirir. Tebrik ediyorum buradan Pistons'ı. Raptors'ın da bu yüzdede elbette biraz katkısı olmuştur, onları da es geçmeyelim.

Fotoğraftaki Ben Wallace: "Hoca bu topta bir sorun var bir türlü çemberden geçmiyor. Değiştirelim şunu."

0 FARKLI FIKIR: