BIY AD

24 Aralık 2009 Perşembe

Cavs'de Kilitlemek Alışkanlık Yaptı

Dün gece LeBron'un kaçırdığı şut sonrası Cavs-Kings maçı uzatmaya gitmişti. Ama artık ne olduysa, Sacramento uzatmada bildiğimiz 0 sayıda kalmış. Sabah Yahoo'da skorlara göz gezdirirken farkettim, onun üzerine yanlışlık olabilir diye ESPN'e de baktım hatta bununla yetinmeyip NBA.com'a bile baktım. Yok gerçekten sıfır sayı atmışlar adamlar... Bucks'ı 11 dakika boyunca sıfırda tutan, Thunder'ın da maçın son 7 dakikasında sayı atmasına izin vermeyen takım, Kings'i de 5 dakika kilitleyebilir pek tabii, bundan doğal birşey yok.

Ama yine de saçmalık derecesine varan bir istatistik olduğu aşikar. Zaten Yahoo'nun ardından diğer iki kaynağa bakma nedenim de buydu. Bu kadar zamandır takip ettiğim NBA'de ben böyle bir istatistik hatırlamıyordum. 2 veya 3'te kalan takımların olduğu maçlar var diye hatırlıyorum ama yok sıfır hiç aklımda kalmamış. Az önce rekorlardan baktım ve 2000 yılında Vancouver Grizzlies'in, Pacers'a karşı bunu yaşadığını gördüm en son. Tarihte de toplam 9 kere olmuş. Yani o kadar şaşırıp Yahoo'dan sonra ESPN ve NBA.com'a bakmakta haklıymışım.

Akşama uzatma devresini komple koymayı düşünüyorum youtube'a bir aksilik çıkmazsa. Nasıl elleri ayaklarına dolaşmış bakalım.

4 FARKLI FIKIR:

andrei dedi ki...

lebron son periyod ve uzatmada tyreke evans'ı tutup 1/8 şut attırmış.

İsimsiz Yazar dedi ki...

izlemek isterdim bu maçı box score'a bakınca. ilga 14'de 10 ve 3te 3 3 sayılık isabetiyle 24 25 sayı falan atmış. LeBron yine hayvani bi triple double. üstelik uzatmada sayı attırmamışız. box score'a baktığımda şok olmuştum nası sayı atamamışlar diye. ilginç tabi.

İsimsiz Yazar dedi ki...

izlemek isterdim bu maçı box score'a bakınca. ilga 14'de 10 ve 3te 3 3 sayılık isabetiyle 24 25 sayı falan atmış. LeBron yine hayvani bi triple double. üstelik uzatmada sayı attırmamışız. box score'a baktığımda şok olmuştum nası sayı atamamışlar diye. ilginç tabi.

mozlu dedi ki...

bkz. 14/09/2009 Turkiye-Sırbistan

http://sporingen.blogspot.com/