BIY AD

21 Aralık 2009 Pazartesi

Süt Çocuğu

10-15 gün kadar önce Chris Kaman'ın form düşüklüğüyle ilgili bazı istatistikler verip, Kaman'ın bunu D vitamini eksikliğine bağladığını ve süt içmeye başladığını yazmıştım. Bu duruma çok da inanasım gelmemişti. Ama gerçekmiş. Bahane gibi gördüğüm için kendisinden özür diliyorum buradan.

Kaman'ın formsuz/D vitaminsiz olduğu dönemdeki rakamları: %39 saha içi isabeti ile 14.8 sayı, 7.9 ribaund ve 1.1 blok

Delicesine süt içip D vitamini depolamaya başladıktan sonraki 5 maça bakalım bir de: %55 saha içi isabeti ile 22 sayı, 10 ribaund ve 1.4 blok.

Hiçbir maçta da %50 şut yüzdesinin, 19 sayının ve 9 ribaundun altına düşmedi.

Şaka değil gerçek. Kaman bildiğimiz inek sütü içerek sezon başındaki formunu yakaladı. Bu akşam deplasmanda San Antonio'ya karşı oynamadan bu seriyi yazmak istedim, çünkü bozulabilir.

Kısacası süt için, süt içirin.

9 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

sen de çok süt içerdin lan ortaokul ve lisede. ama 165'i geçemedin... kafana kafana yiyordun blokları...

sabonis dedi ki...

üstünden bıraktığım turnikeleri sayamadın galiba =)

Adsız dedi ki...

ya panyada kesmekten yorulmuştum ben bir yerden sonra. hatırlarsın sonra hep aynı yere vurmaktan kırılan panyayı değiştirmişlerdi... sonra çocuğun hevesi kırılmasın dedim. genç yaşta soğutmayalım spordan.. bak seneler sonra bu güzel bloğun sahibi oldun...

Onur Kukuk dedi ki...

Ya beni güldürdün Allah'ta seni güldürsün "San antonio'ya karşı oynamadan yazmak istedim.Çünkü bozulabilir." Seri bozulursa süt'ten değilmiş demek diyip yazıyı yazamayacakmıydın.Ne güldüm ha

sabonis dedi ki...

@adsız: ahaha hayalgücün baya geniş ya güzel güldüm. sağol ayrıca blog hakkındaki düşüncen için.

@tim duncan: 5 maç üstüste istikrarlı performans hiç fena değil valla. kaldı ki 1 maç ile bozulunca "demek sütten değilmiş" mi yazıcaktım. 1 maç kötü oynama hakkı yok mu yani? =)

Onur Kukuk dedi ki...

Yahu bende onu diyorum ki zaten :)demişsin ki "Bu akşam deplasmanda San Antonio'ya karşı oynamadan bu seriyi yazmak istedim, çünkü bozulabilir."Asıl ben diyorum 5 maç üstüste oynamış 1 maç bozulursa ne olur diye.Sende tam tersini söylüyorsun.Ben bir kahve içtim ayıldım sana da tavsiye ederim.

Dan Dirik dedi ki...

Ki bozulmamış da performansı

ZorAdam51 dedi ki...

Yok abi bozulmamış seri.15 ribaund 23 sayı :D.

Clerk dedi ki...

şu yazıyı okuduktan sonra gidip 1.5 litre şişe süt aldım. lıkır lıkır süt var artık. yaş 21 belki ama hala ufak ufak uzuyoruz 1.80 olduk. 1.83ü görsek de iverson'la denkleşsek bile iyidir :)