BIY AD

20 Aralık 2009 Pazar

NBA Tarihinin En Sahtekar Adamı: Davis


Link

Uzun süredir gündem yoğun olduğu için bu tarz eğlencelik eski videoları veremiyordum. Buyrun efendim. Bundan beterini görmedim ben bugüne dek. Flop'lara ceza verilmesi gündeme gelmişti NBA'de, bence acilen böyle bir kural yürürlüğe konulmalı. NBA yönetim kuruluna sadece şu videoyu gösterseler zaten 0'a karşı kabul edilir flop'a ceza verme kuralı herhalde.

And the NBA Best Flop Oscar goes to ... Baron Davis.

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Bu maçı izlemiştim sezonun ilk maçıydı mehmet de çok kötüydü ve 0 sayıyla oynamıştı... Hakem şurada davis'e teknik faul çalsa yeridir.

Cemil Günel dedi ki...

Aslında Baron Davis'in twitter hesabına "NBA Best Flop Oscar goes to Baron Davis" yazıp bu videoyu ekleyelim sürekli tweetleyelim aklı başına gelsin. Aklı başına gelmez ama rahatsız olsun biraz.
Merak eden olursa baron davis twitter hesabı http://twitter.com/Baron_Davis
Saygılar.

Adsız dedi ki...

baron doğma büyüme los angeleslı zaten... hollywood'a göz kırpmış bu hareketiyle...

Absürd dedi ki...

Hollywood Style.

r7bertpires dedi ki...

bu dehşet harbiden ama genele bakarsak manu'nun eline su dökemez kimse. şöyle de komik bir video'su var: http://www.youtube.com/watch?v=bjd07JiMF88

"You've been Ginobili'd!" :D

bahtiyar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.