BIY AD

11 Mayıs 2010 Salı

10 Mayıs Playoff Programı

11 Mayıs Salı 03:00 (NBA TV) / Orlando Magic - Atlanta Hawks
11 Mayıs Salı 05:30 / Los Angeles Lakers - Utah Jazz


İki tane 4-0'a gidebilecek seri. %99 bitmiş durumda olay zaten. Bir önceki maçta Magic'in rahatlama durumuna göre Hawks'un belki kazanabileceğine değinmiştim. Ancak Stan Van Gundy harika motive etmiş takımı ve 3. maçtan sonra da basın toplantısında "4. maça gelip aynı şekilde oynamalıyız, bunun bilincindeyiz" tarzında açıklamalarda bulundu. Üç maçtır şunu gördük, Magic isterse ve %100 konsantre olursa maçı alır.

Diğer tarafta ise Jazz bu sefer Lakers'ı yenebilir. Son maçta uzunlarını oyuna katamayan Lakers'ın ne kadar zorlandığını gördük. Bynum yine sakatlığının etkilerini hissederse ve Gasol'e top indirmeyi Lakers unutursa (Utah da ikili sıkıştırmalar ve pas kanallarını kapatarak buna engel olursa) işte o zaman Jazz kazanmak için önemli bir adım atar. Ben 4-1 demiştim seri başlarken, hala Jazz'ın bir maç alabileceğini düşünüyorum.

0 FARKLI FIKIR: