BIY AD

29 Temmuz 2010 Perşembe

RIP Lorenzen Wright

Hawks'da iyi bir sezonun geçirdikten sonra, doğduğu şehir olan Memphis'e dönme şansını yakalayan Wright için geçtiğimiz Perşembe, Pazar'dan beri kayıp olduğuna dair bir rapor çıkmıştı. Bugün ise maalesef cesedine ulaşıldı Memphis'te. İlk bulgulara göre tabancayla intihar ettiği düşünülüyormuş, kurşunun giriş yeri ve açısı herhalde bunu gösteriyor. Ancak üç gün önce yani Pazartesi, Wright'ın telefonundan 911'e bir arama yapılmış ve konuşma yapılmadan ardından hemen kapanmış telefon. Bu nedenle işin içinde başka şeyler olabilir.

Her neyse, büyük oyuncu değildi, hatta çok yetenekli de değildi, bu nedenle pek popüler değildi, haliyle çok da fazla şey okuyamadım hakkında zamanında. Ama oyun alanında ne kadar savaşçı, dışarıda ne kadar yardım sever bir insan olduğunu biliyorum. Ayrıca oynadığı her takımda iyi bir takım arkadaşıydı ve etrafındakiler tarafından çok seviliyordu, insanlarla ve hatta hayvanlarla çok iyi ilişki kurabiliyordu. 10 küsur köpeği vardı ama asıl önemlisi, arkasında 6 çocuğunu bırakıp gitti. İntihar da ettiyse, vurulduysa da her şekilde yazık oldu daha bu yaşta... RIP

5 FARKLI FIKIR:

Emre Erdogan dedi ki...

RIP ne ola ki?

Onur dedi ki...

RIP i felan boşver sabonis. Mekanı Cennet olsun. Sessiz sakin bir adamdı benim bildiğim yazık olmuş.. NBA.com da şerefsiz bi resim koy bir başlık aç arkadaş

siriusjames dedi ki...

@Emre.

Rest In Peace. Huzur içinde yatsın.

Çağrı dedi ki...

Haberi ilk defa burda gördüm ve çok üzüldüm olayıın detayları belli olduğunda (intihar, cinayet vs.) bilgilendirmeye devam ederseniz sevinirim ...

Adsız dedi ki...

Benim okuduğuma göre olay criminalmiş. 911'i aradıktan sonra konuşmaya fırsat bulamadan 6 el silah sesi duyulmuş.