BIY AD

27 Temmuz 2010 Salı

Hell It's About Time!

Efendim az önce elime geçti Starcraft 2. Yaz sıcağıyla boğuşurken zaten biraz tatil moduna girmiştim, benden şu sıralar biraz daha az yazı görürseniz, bilin ki suçlusu Blizzard'dır. Zira boş zamanlarımda Starcraft 2'ye kilitleneceğim gibi duruyor. Daha başlamadan gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum: Oynayın, oynatın bu oyunu. Dile kolay 12 senedir bekliyoruz. Hell it's about time...

Not: Kadir, Soner ve Yusuf'a güveniyorum burayı biraz güncel tutmaları konusunda. Gerçi Kadir de SC 2 ateşiyle yanıp tutuşuyordu ama bakalım.

8 FARKLI FIKIR:

KskHyTr dedi ki...

EN TARO ADUUUUUN!!!

Onur dedi ki...

Diablo 3'te yoldaymış. Yaktın öğrenciliğimi Blizzard

Dan Dirik dedi ki...

CE aldım cuma günü geçecek elime anca, tecrübelerimi aktarırım buralardan :P

Berke B. dedi ki...

Gayet kabul edilebilir bir neden =))

Miksiyon dedi ki...

Değişik fiyatlar var nette siz nereden aldınız çok pahalı indirecem reloaded versiyonun bu gidişle.

sabonis dedi ki...

ben yurtdışından pre-order yaptım. türkiye'de normal 130-140 arası, CE ise 190-200 civarı.

Adsız dedi ki...

Diablo 3'ü çok beklersiniz.Kaç yıldır starcraft 2'yi çıkaramadı adamlar.

Benim gözümde en iyi oyun firması ama pazarlama stratejilerine gıcık oluyorum.7-8 yıl oyun çıkacak diye umutlandırılır mı ya?

Bir oyun çıkardıklarında en az 5-6 yıl sineğin yağını çıkarır gibi sömürüyorlar.Starcraft 2 çıktı,Diablo'ya en az 4-5 yıl var diyorum.Sürmezler piyasaya.

KskHyTr dedi ki...

Çıkaramadılar değilde kendileri oynayıp geliştirmekten son ayarlamaları yapamadılar piyasaya cıkması içindiyelim:)) Biliyorlarki ilk starcraft ve age of gibi ırklar arası dengeyi sağlayamazlarsa oyun tutmaz efsane olmaz... Mükemmel bir oyun bekliyorum blizzard tan beklendiğine değecek işallah...