BIY AD

29 Aralık 2010 Çarşamba

Delidir Ne Yapsa Yeridir

Geçtiğimiz haftalarda şampiyonluk yüzüğünü açık arttırmayla satıp buradan gelecek parayı zihinsel engelliler yararına işlevini yürüten bir hayır kurumuna bağışlayacağını açıklamıştı Artest. Ve gerekçe olarak da kendise yapılan psikolojik desteklerin hayatını olumlu yönde çok fazla değiştirdiğini söyleyip eklemişti "Böylece yeni bir yüzük için daha fazla motive olacağım". Motive olmak için ekstra birşeylere ihtiyacı var mı bilmiyorum ama son gelen haberler Ron-Ron'un bu bağışı 500 bin dolar daha genişleteceği şeklinde. Bahsedilen psikolojik desteğin hareketlerine yansıdığı konusunda şüphelerim var açıkçası, belki de yansımış halinin bu olduğunu düşünmek istemiyorum. Ama işin bir de diğer yönü var.

Sezona çok formda başlamadı Artest ve takım olarak da sıkıntılı bir dönemden geçiyorlar. Yeni bir yapılanma içerisinde olan rakipleri karşısında bir kez daha şampiyonluğa ulaşabilirler mi emin değilim. Yani demek istediğim Artest'in açık arttırmaya çıkardığı yüzük kendisine ait ilk ve son yüzük olabilir. Malone, Payton gibi efsanelerin şampiyonluk uğruna yaptıklarından sonra elindeki yüzüğü bu kadar rahat gözden çıkarmak da ancak Artest gibi birine yakışırdı. Saha içinde ve dışında tavırları ne kadar dengesiz olsa da ligin en renkli karakterlerinden biri olduğu tartışılmaz gerçek. Habere konu olan hareketi karşısında ise saygıyla eğiliyorum. Helal sana aslan yürekli Artest.

6 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Playofflar bir başkadır ESKENES ciğim lakers playofflarda daha bir başkadır;)

saygılar
Mansur PEYNİRCİ

Adsız dedi ki...

phil yapsaydi keske bunu 11. yuzugu takacak yer yok zaten. Yoksa var mi?

mesal dedi ki...

aynen abi
ron artest'in önünde saygı ile eğiliyorum bende çok ama çok büyük olgunluk yapıyor bildiğim kadarıyla psikologunun hayatında çok büyük etkisi var haytını değiştiridğini söylüyor.
o psikolog arkadaş bizimlede tanışsa keşke :D

Adsız dedi ki...

hareket çok olumlu ama bunun için yüzüğü satıyor olması aptalca.

Merdan Bingül dedi ki...

Muhtemelen takıma güvendiği için, bir sene daha şampiyon olacağını düşündüğünden bunu yaptı. Ama ben olsam hayatta böyle birşey yapmazdım, cebimden 1 mil. dolar bağışlardım ama yine yapmazdım.

Adsız dedi ki...

Bir yüzük parçasına verdiğiniz değeri esefle kınıyorum.Kaç kişinin hayatını değiştirecek bakalım o yüzük.Yüzüğe eş değer para bağışı da yapabilirdi.Ama anlamı aynı olur muydu? Bence olmazdı. Düşünsenize o yardımı kendinizin aldığını. "Başka şampiyonluk kazanamama ihtimaline rağmen elindeki yüzüğü benim için sattı ve bana yardım etti " diye...

Lebron amerika çapında duyuru yapıp doğum gününe sponsor arasın,çok ihtiyacı varmış gibi. Diğer tarafta da Aslan Artest. Yapın mukayeseyi!


Bu kadar içten ve Artest'i anlatan bir bitiş cümlesi kurulabilir.

"Helal sana aslan yürekli Artest. "

(Dipnot:Birilerinin yardım için böyle birşey yapabileceğini düşünüyor musunuz?Bildiniz siz o "yüzük için yapılan herşey mübahtır" mantığındaki kişiyi.)