BIY AD

31 Aralık 2010 Cuma

İyi Seneler !

Hoşgeldin 2011... Hepinizin yeni yılı kutlu ve mutlu olsun.

9 FARKLI FIKIR:

farjad dedi ki...

Resimde lebron yok çok mutlu oldum:))

Adsız dedi ki...

wizards forması giyen o elemann ne işi var orda.

sabonis dedi ki...

Jordan olmasın o eleman hafiften...

ben hazırlamadım fotoyu bu arada LeBron'un da olmadığını şimdi farkettim.

Neyse efendim ben kaçtım, iyi yıllar.

Adsız dedi ki...

Ya bırak şimdi sabonis yaa bilmiyoruz sanki antilebroncusun işte:)

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

lebron yok.. michael jordan wizards formasıyla.. saçma bir fotoğraf, hazırlayan saçmalamış biraz.. neyse size de iyi yıllar :D

Adsız dedi ki...

harbi jordan o ya :)

Adsız dedi ki...

yalnız jordan kobenin arkasında olmamış hadi yancı lebron olmasında

Adsız dedi ki...

lebroncular sakin olun lebron fotoğrafı çektiği için çıkmamış.

Adsız dedi ki...

Hehe anca foto çeker diosunn:)