BIY AD

20 Nisan 2011 Çarşamba

19 Nisan Programı

20 Nisan Çarşamba 02:00 (NBA TV) / New York Knicks - Boston Celtics
20 Nisan Çarşamba 02:30 / Atlanta Hawks - Orlando Magic
20 Nisan Çarşamba 04:30 / Portland Trail Blazers - Dallas Mavericks


Bu gece de ikinci maçlarla devam ediyor NBA heyecanı. Playoff heyecanı da bir başka oluyor canım! Sakatlarla başlayalım. Boston'da sağ dizi ilk maçtan sonra sarılan Rondo, bu akşam dakikaları biraz azalma ihtimali ile birlikte ilk beşteki yerini alacak son duruma göre. Knicks'te ise Celtics'i sevindirecek bir haber var. Billups sabahki şut çalışmasında yer almamış ve bu maçta büyük ihitmalle forma giymeyecek. 3. maça hazır olması bekleniyor, fakat yerine ilk beşte olacak Douglas bugün sürpriz katkı yapma potansiyeline sahip Knicks adına. Kariyerinin ilk Playoff maçında hiç de kötü değildi bana kalırsa. Normal sezonda da çok iyiydi açıkçası. Stoudemire de "O'na güvenim var" diyerek destek olmuş kendisine.

Gecenin ikinci maçında 103-93'ün devamında, Hawks bir sürpriz daha deneyecek. Şayet başarırlarsa seriyi evde kapatma şansları olacak. Fakat bu hesaplar için çok erken. Yılın en iyi savunmacısı ödülünü alan Howard'ı devirmeleri bu akşam biraz daha zor olacaktır. Ben maçı Orlando'nun farklı kazanacağını düşünüyorum bu gece, fakat eğer de Magic bu turda elenirse, seneye de Melo-drama'nın bir versiyonunu da Howard için yapar, takas dedikodusu yetiştiremeyiz artık. Bence Nelson 27 sayı atması bir yana, Howars'ın 46 atması çok başka bir yana ama, asıl önemli değer, Nelson'un sadece 1 asistte kalması ilk maçta. Oyun kurucunuz bu kadar az asist yapamaz. Takımın topu Howard'a indirip bire bir sayı yapmasını beklemek biraz saçma geliyor bana. Gerçi Hawks takımı da Magic'i normal sezonda üç kere yendi dört maçta. Son maçla birlikte dört maç üst üste Magic'i yenmiş oldular.

Son maçımız için de, Oden ve Butler'ı saymazsak, eksik anlamında bir tek Beaubois'in durumu belli değil salonda yerlerini alacak oyuncular arasında. Mavs bu konuda bir açıklama yapmadı. Maça geçersek, Blazers'a üzülmemek elde değil, çünkü aslında boyalı alanda 46 sayı üretip Mavs'ten daha fazla ribaund çektiler. Üçlük yüzdelerini arttırmaları bence maçı almaları için çok ama çok önemli. Wallace da biraz toparlarsa, Blazers bu akşam kazanabilir diye düşünüyorum. Nowitzki de benzer şeyler demiş: " Nolursa olsun, Onlar daha hazırlardı. Ben tepki vermemiz gerektiğini hissettim fakat duruma göre bunun için biraz geç kaldık" Fakat kötü başlayıp, yine de kazanmak da Mavs'in kısmen şanslı ama yine de başarılı olduğunu gösterir.

4 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Ny boston nba tv de erenler

Adsız dedi ki...

Ben çok acıyom bu orladonun durumuna nolacak bunlar?

Adsız dedi ki...

maclardan hangilerini nba tv yada ntv nin vercegini daha erken bi saatte girmen mumkunmudur konyalıdan baska bi yerden takip etmiyorum basketbol haberlerini falan geceye kadar bi stres gerilim hangi mac var lan diye. Saolasın kolay gelsin.

Erhan dedi ki...

Dün akşam normalden biraz geç oldu, bugün biraz daha erken girerim fakat çok da erken olursa, üzerine arkadaşlarım yazı girince biraz aşağılarda kalıyor o yüzden 9'dan erken de girmemeye çalışıyorum.