BIY AD

18 Nisan 2011 Pazartesi

OKC Thunder’ın İkilisi

Kaan Mert arkadaşım, çok güzel özetlemiş Nuggets- Thunder maçını. Ben de biraz konuyu derinleştireyim, merkeze Durant ve Westbrook’u koyayım istedim. İkisi bu sezon toplamda maç başına ortalama 49 sayı ile oynamışlar. Dün akşam tam 72 sayıya ulaştılar. Bunların yanına da ikisi birlikte 15 ribaund ve 9 asist eklediler.  Takımın sayılarının üçte ikisini attılar aşağı yukarı.

Akşam iki genç takımın mücadelesini izledik öncelikle. Pota altında OKC’nin  bir adım önde, oyun kurucularda da, Westbrook’un birkaç adım önde olduğunu düşünüyordum, fakat dün akşam, Ibaka-Perk ikilisine karşı Nene’nin hiç geri adım atmaması, hıncını potadan çıkarması, Ty Lawson’ın  da hızını ve o ufak bünyeye sığdırdığı gücünü iyi kullanması beni biraz şaşırttı doğrusu.  Tamam, Lawson’ın sayı istatistiği çok kabarık değildi, fakat çaldığı toplar ve hücum ribaundlarını düşünürseniz maçı izleyenler eminim bana hak vereceklerdir.  Ayrıca, Melo’yu kaybeden Nuggets’ın aslında hiç de kepenk kapatacak durumda olmadığını, hatta Batı’da zirveye oynayabileceğini göstermişti. Takastan sonra Nuggets kötüleşmek bir yana, savunmada her 100 pozisyonda 107 sayı yiyen bir takımdan 99 sayı yiyen bir takım haline dönüştü.  Ayrıca, maçın dönüm noktaları olan Perkins’in tartışmalı basketi ve Felton’un kaçırdığı üçlükler farkı şekilde işlenseydi senaryoya bugün çok farklı konuşuyor olabilirdik.
 
Fakat sonuç olarak, Thunder kazandı. Artık onların da iki süperstarı var. O ikisi son çeyrekte 21 sayının 16’sını attılar. Maçı da almayı başardılar. Fakat her maçın böyle gitmeyeceğini, Koç Brooks da biliyor: “Bence Kevin ve Russell çok iyi takım arkadaşları. Onlar birer Allstara dönüştü. Fakat biz iyi bir takımız. Biz Kevin ve Russell takımı değiliz. Thunder takımıyız. Oyuncuların hepsi dahil olurlar."

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

thunderin elinde 2 süperstar var ama yıldız olabilecek veya yıldız seviyesinde en az 3 kişi var bence sorun koçta iyi bir koçla westbrook ve durantın üstündeki yükte biraz olsun hafifleyecektir