BIY AD

3 Ağustos 2009 Pazartesi

Kendini Ne Zannediyorsun?

Scalabrine'den bahsediyorum... Geçtiğimiz günlerde garip açıklamalarda bulunmuş. Rasheed ve Marquis Daniels transferlerini çok beğenmiş. Bu ikilinin çok yönlü oyunlarıyla birlikte, geçtiğimiz iki sene gibi, yine ligin en iyi takımı haline geldiklerini söylemiş. Üstüne de şu bombayı patlatmış: "Önümüzdeki sezonu iple çekiyorum. Şampiyonluk yaşamaya devam etmek istiyorum."

Yahu sen kimsin? Senin o şampiyonlukta ne payın var? 2008 playoff'larında 1 dakika bile oynamadın 1. Neye göre şampiyonluk kazanıyorsun sen? Evet belki tarih kitaplarında ismin yazacak ama senin ismini kimse hatırlamayacak Scalabrine. Kendini kandırmaya devam et, aferin.
Onlardan önceki ve sonraki 2 şampiyondan örnekler vereyim. Lakers'da Sun Yue çıkıp böle açıklamalar yaptı mı? Veya Spurs'de Udrih? Yapsalar nerenizle gülerdiniz?

Bu adam 2 sene evvel Celtics şampiyon olduktan sonra yaptığı basın toplantısında da aynı tarzda konuşmuştu: "Biz şöyleyiz, biz böyleyiz, en iyi takımız, en iyi defansa sahibiz, Lakers bizi yenemezdi zaten". Artık kendi hayal dünyasında, takım içinde kendisine nasıl bir rol biçtiyse? Aslında benim bu olay yüzünden, 2 sene önceden beri gazım vardı ona karşı, şimdi bu yeni açıklamalarına rastlayınca patladım. Buyrun videosu:

5 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

iyi de abi adam kendini övmemişki hep takımını övmüş. kendini beğenmiş bir açıklama sezemedim valla. ne yani oynamıyor diye hiç mi konuşmasın bu adam ?

Ömer dedi ki...

Kendisinden nefret ederim. Benim için 'zevk için dövülebilecek' insan cinslerinden biridir. Salak biri olduğuna da açıkca belli etmiş bu açıklamalarıyla.

Dan Dirik dedi ki...

Celtics taraftarı seviyor diye konuşturmuşlar zaten süper bi oyuncu diye değil, çok kötüyüz diyecek hali yok, ne bu heyecan anlamadım valla. Evet biraz fazla abartmış ama konuşmasının çoğu "we" ve "defense" den oluşuyor, Garnett gazı almış bile diyebilirim. Kendisi de NBA'deki en "yeteneksiz" oyuncularından birinin olduğunun farkındadır sanırsam.

Adsız dedi ki...

Kobe?Lebron?Wade?

Tabii ki Brian Scalabrine...En azından benim için...

Çok severim...Kelt adam ötesi yok...

fairfax dedi ki...

Bu Scalabrine vakasi enteresan bayrak topcu misali... Yesiller, bu beyaz adami bagirlarina basiyorlar. Kadroda bir "derinlik" olusturuyor gerisi seyircilerin eglencesi icin butun organizasyonun amaci bu degil mi zaten