BIY AD

7 Ağustos 2009 Cuma

Koca Bebek Zırlıyor

Youtube linki değil resim boşuna tıklamayın =)

Glen Davis'e hala Celtics haricinde hiçbir takımdan teklif gelmemiş. Bu teklifi düşük bulup reddetmişti. Celtics de bekleme taktiğini uyguluyor. Diğer takımlar ise Celtics ne de olsa eşleşecek diye MLE kontratı önermekten çekiniyorlarmış. Hadi piyasada boşta bir sürü oyuncu varken 1 haftayı "Acaba Celtics eşleşecek mi?" diye beklemek büyük bir hata olabilir. Şu anda niye çekiniyorlar hiçbir fikrim yok.

Davis bunun sonucunda hiç kimsenin kapısını çalmamasından dolayı depresyona girdi girecek. Twitter'da son birkaç gündür yazdıkları, yavaş yavaş akıl sağlığını kaybettiğine işaret sanki:

Niye bu iş bu kadar uzun sürüyor!!!! Anlamıyorum!!!!

Celtics'te neler oluyor bilen var mı? Çünkü ben bilmiyorum!

Shelden Williams beni endişelendirmiyor!!! Çok iyi bir oyuncu ve çok iyi bir insan!!! Ama biz farklı oyuncularız !!!!!!

Acaba Boston'da havalar nasıl? Çok uzun süredir oraya gitmedim!!!!

(Twitter'da ona yazan insanlara hitaben) Bazılarınızın fikirleri hoşuma gitti!!! Bunları Danny Ainge'e ileticem!!! Niye benden önce Williams'la anlaştılar bilmiyorum!!

Hangi takıma gideceğimi bilmiyorum!!! Sizce nereye gideceğim!!! Kimin uzun forvete ihtiyacı var?


Cümleler, fikirler zaten içler acısı da benim asıl dikkatimi çeken şey noktalama işaretleri oldu. 10 yaşında çocuk gibi adeta. Davis'in antipatimi kazanmasına az kaldığını söyleyebilirim.

2 FARKLI FIKIR:

dan dirik dedi ki...

Ahahah izlerken arkadaki adamı farkedememiştim, fotoshop değil di mi? XD
O değil de, bu kadar ünlemi Türkiye'deki forumlara öz sanırdım, demek global bir yaş sorunuymuş onu da öğrendik

sabonis dedi ki...

=) ben de şimdi sen söyleyince farkettim arkadaki adamı. süpermiş gerçekten