BIY AD

6 Eylül 2009 Pazar

Başlıyor

Eurobasket 2009, 7 Eylül Pazartesi günü başlıyor. Turnuvadaki gruplar yukarıda, eleminasyon sistemi ise aşağıda. Ayrıca geç de olsa bir anket koydum sağ tarafa. Yarın akşama kadar oylarınızı verebilirsiniz.

Bana göre gruptan çıkacak takımlar şöyle:

A grubu: Hırvatistan, Makedonya, Yunanistan. Ancak belirtmeliyim ki ne Yunanistan'ı eksikleriyle, ne de İsrail'i uzun süredir izlemedim. Bu yüzden İsrail, Makedonya veya Yunanistan'ı dışarıda bırakıp ilk 3'e girerse şaşırmam.
B grubu: Fransa, Rusya, Almanya. Aslında Almanlar'ın yerine, kadro olarak daha iyi gördüğüm Letonya'yı yazabilirdim ama Efes World Cup'ta aşırı formsuz gözüktüler.
C grubu: Sırbistan, İspanya, Slovenya. Udrih'in olmayışı İngiltere'ye bir şans doğurabilir ama gerçekten hiç beğenmiyorum ellerindeki oyuncuların kalitesini. İspanya'da da Gasol'ün kırık parmağını ne kadar sakınarak oynayacağı da büyük önem taşıyor.
D grubu: Litvanya, Polonya, Türkiye. Biz de hiç formda değiliz ancak Tanjevic açıkladığı gibi Ersan'ı tamamen uzun forvet mevkisinde kullanırsa başarılı olabiliriz. Zaten her şekilde Bulgaristan'ın üzerinde olmamız lazım o ayrı.

Buyrun burada da turnuvanın statüsü:

0 FARKLI FIKIR: