BIY AD

12 Eylül 2009 Cumartesi

Majestleri'yle 23 Dakika

Önceki verdiğim Michael Jordan'ın Hall of Fame konuşması kırpılmıştı, şimdi 3 ayrı video şeklinde tamamını koymuşlar, ben de paylaşayım dedim. Dinlediğim en güzel konuşmalardan biriydi. İlk kürsüye çıktığında onunla beraber benim bile gözlerim doldu. Uzun video izlemek konusunda sıkıntılarınız varsa, biraz kendinizi zorlayın. Kesinlikle değecektir.
Ayrıca birçok eski yıldızın son halini görmek de oldukça hoştu, özellikle Kukoc'un yaşlı halini görmek.


Link


Link


Link

3 FARKLI FIKIR:

r7bertpires dedi ki...

Yahoo'da Wojnarowski Jordan'a çok pis giydirmiş ve jordan'la büyüyen bir mj hayranı olarak haklı olduğu bir çok nokta olduğunu söylemem gerek. http://sports.yahoo.com/nba/news;_ylt=Auuv5tQWsVe8Uy6awC2VUBO8vLYF?slug=aw-jordanhall091209&prov=yhoo&type=lgns

Adsız dedi ki...

ya sabonis kardeş, bende ingilizce pek iyi değil ara ara birşey seçiyorum konuşmadan ama anlamlandıramıyorum. zor olmayacaksa konuşmanın türkçesini yazsan bir ara süper makbule geçer... thanks...:)

sabonis dedi ki...

Çeviri isteyen arkadaşlar:

Kusura bakmayın ama 23 dakikalık bir konuşmayı çevirecek kadar vaktim yok. Keşke olsaydı... Özür dilerim