BIY AD

26 Kasım 2009 Perşembe

25 Kasım Programı

26 Kasım Perşembe 02:00 / Los Angeles Clippers - Indiana Pacers
26 Kasım Perşembe 02:00 / Toronto Raptos - Charlotte Bobcats
26 Kasım Perşembe 02:30 / Miami Heat - Orlando Magic
26 Kasım Perşembe 02:30 / Philadelphia 76'ers - Boston Celtics
26 Kasım Perşembe 03:00 / Cleveland Cavaliers - Detroit Pistons
26 Kasım Perşembe 03:00 / Milwaukee Bucks - New Orleans Hornets
26 Kasım Perşembe 03:30 / Golden State Warriors - San Antonio Spurs
26 Kasım Perşembe 03:30 (NBA TV) / Dallas Mavericks - Houston Rockets
26 Kasım Perşembe 04:00 / Memphis Grizzlies - Phoenix Suns
26 Kasım Perşembe 05:00 / New York Knicks - Sacramento Kings
26 Kasım Perşembe 05:00 / New Jersey Nets - Portland Trail Blazers

- Ersan'dan başlayayım. İki tane kadrosu zayıf gözüken ancak iyi oynayan ve kazanan takım karşı karşıya. Ersan'ın karşısında tam dişine göre bir rakip var. Kendisi Ersan'dan ayak çabukluğu olarak geride iken, Ersan'ı içeride domine edecek kadar geniş ve güçlü değil. Ayrıca West'in inanılmaz formsuz olduğunu da hatırlatayım. Ben şimdi böyle yazdım diye inşallah Ersan'a karşı patlama yapmaz. Neyse kısacası ben Ersan'dan aynı performansını sürdürmesini hatta daha iyisini bekliyorum.

- Pacers'da Granger dizini burktuğu için oynamayacakmış. Clippers'da ise Gordon'un dönme ihtimali varmış. Bu durumda - sempati beslediğimi bildiğiniz - Clippers'ın kazanacağını düşünüyorum. Hibbert'ın kaç dakika alacağını çok merak ediyorm. O'Brien acaba 1 maçlık mı kenarda oturttu yoksa bir güven sorunu mu var? Umarım Hibbert yine 25 üstü dakika görev alır. Keşke Paul oynasaydı da, Jennings ile kapışmalarını izleyebilseydik...

- Wade, Howard ve Carter'ın karşısına çıkıyor. Wade'i ne kadar sevsem de, beğensem de, kendisi ne kadar dirense de bugün Orlando rahat bir galibiyet alacaktır bence evinde. Wade daha bugün "Yanında oynamak isteyeceğim oyuncu olarak herkes LeBron'u gösteriyor ama ben Dwight Howard'ı seçerdim" diye açıklama yapmıştı Wade bugün. Bu açıdan da ilginç bir maç olacak.

- 6 kişilik ekstra yorgun Warriors, Spurs'ü - Ginobili'siz de olsa - deplasmanda yenerse gerçekten 2012 filminin bu gece gerçeğe dönüştüğünü görebiliriz. Spurs uzunlarıyla Warriors'ı rahat devirecek diye düşünüyorum haliyle.

- Benim için Kings'i izlemenin 1 numaralı nedeni olan Tyreke Evans bu gece büyük ihtimalle oynamayacakmış.

- Hedo'lu Raptors, Bobcats'e konuk oluyor. Bosh'tan bugün, dünün acısını çıkarmasını bekliyorum. Nitekim Bobcats'in şu anda en zayıf halkası uzunları. Nazr Mohammed'in formunu unuttuğumu düşünmeyin ama sonuçta Nazr Mohammed'den bahsediyoruz.

- Yine içime abuk bir sonuç doğdu. Bugün Nets, Blazers'ı yenecek gibi geliyor bana. Basketbol mantığına, taktiğine, stratejisine, güç dengesine dayanan hiçbir şey yok tabii ki.

4 FARKLI FIKIR:

orsevrim dedi ki...

paul-jennings kapışmasını sonradan eklemişsin galiba da, yanlış maçın altına olmuş..

cenar dedi ki...

Sana inanmıyorum ya...
tam bi şom ağızlısın...
BKNZ:D.WEST-ERSAN ilişkisi..!

Dan Dirik dedi ki...

Ya Chis Andersen benim gördüğüm en bariz kendi potasına tiplemeyi yapmış gece, buralara eklemeden edemedim =)

invisiblekid dedi ki...

Ayrıca West'in inanılmaz formsuz olduğunu da hatırlatayım. Ben şimdi böyle yazdım diye inşallah Ersan'a karşı patlama yapmaz.

yapti abi:):):)