BIY AD

28 Kasım 2009 Cumartesi

28 Kasım Programı - Ersan NBA TV'de

29 Kasım Pazar 02:00 / Charlotte Bobcats - Washington Wizards
29 Kasım Pazar 02:30 (NTV) / Dallas Mavericks - Cleveland Cavaliers
29 Kasım Pazar 04:00 / Portland Trail Blazers - Utah Jazz
29 Kasım Pazar 04:00 (NBA TV) / Orlando Magic - Milwaukee Bucks
29 Kasım Pazar 05:30 / Los Angeles Lakers - Golden State Warriors

- Shaq'ın dönmesine rağmen, dün Bobcats'e yenilerek herkesi şaşırtan Cavaliers bu gece Mavericks'i evinde konuk ediyor. Marion'ın LeBron'u ne kadar iyi savunacağını merak ediyorum. Zaten Nowitzki ve LeBron'u içeren bir maç her şekilde izlenir. Hele ertesi gün tatil iken... Gooden'ın, Shaq'ın arkasında durmasını beklemek biraz hayalcilik olur. Cavs'in kazanmasını bekliyorum.

- Ersan ve Bucks'ı yine çok zor bir maç bekliyor. Ersan'ın Bonner'a karşı olduğu gibi Lewis'i de üçlükte birkaç kere bomboş unutmamasını diliyorum. Gerçi Lewis şu sıralar %15 ile falan üçlük atıyor ama olsun. Onun dışında, Gadzuric'in Howard'a karşı yaşayacağı zor anları izlemek zevkli olabilir.

- Bobcats ile Wizards arasında çok çekişmeli bir maç geçmesini bekliyorum. İki tarafın da kazanabileceği bir maç. Diaw'ın formsuzluğunun bileğinin hala tam olarak iyileşmemiş olduğundan kaynaklandığı açıklandı. Gerald Wallace'ın uzun forvete daha sık çekilmesi anlamına geliyor bu. Bu şekilde hem G-Wall hem Bobcats daha iyi oynuyorlar.

1 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Ersan 20 sayı 16 ribaund yapmış!! Maçı indirmek istedim ama malum sitede yok