BIY AD

22 Kasım 2009 Pazar

Rockets T-Mac'i Ne Yapacak?

Aslında ayın 23'ünde T-Mac'in MR'ı çekilene kadar bekleyecektim ancak Knicks söylentileri çıkınca yazayım dedim. Ortalıkta Adelman ve Rockets yönetiminin T-Mac'siz takımdan çok memnun olduklarına dair iddialar dolaşıyor. Hatta o kadar memnunlarmış ki, T-Mac parkelere dönmek için hazır olsa bile onu oynatmayıp, sezon sonunda kontratının bitmesini bekleyebilirlermiş. Bunlar yetmezmiş gibi bir de Adelman ile T-Mac arasında sert bir tartışma geçtiğine dair raporlar yayınlandı. İkili bu olayı yalanladılar. Şimdi de Knicks'in T-Mac ile ilgilenebileceği yazılıp çiziliyor.

Öncelikle işin bana göre saçmalıktan öte olmayan tarafıyla başlayayım. Rockets'ın T-Mac'i neden kenarda oturtmak isteyeceğini gerçekten anlamıyorum. T-Mac hani bir Iverson gibi problemli olsa neyse... Ama şu anki kadrolarının playoff'a girmesi bile kesin değilken niye T-Mac'i oynatmak istemesinler ki? Ayrıca T-Mac gibi bir oyuncu - eğer %100 ise - nasıl yarardan çok zarar getirir ki? Herşeyi geçtim, Houston'ın bu sezon McGrady'i gerek kar etmek amaçlı, gerek karşılığında sağlam bir oyuncu almak amaçlı olarak takas etme ihtimali varken, T-Mac'in sağlıklı olduğunu bütün NBA'e göstermek, yapılacak en mantıklı şey değil mi?

2 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

T-mac'i nasıl böyle bir dedikoduya alet ederler insanın aklı almıyor. Bu adam MJ^23 sonrası kobe'nin tımarhanelik 05-06 sezonuda dahil basketbolda ortaya konmuş en fantastik performansın sahibi kişidir gözümde. 03 play-off larındaki oyunu basketbolda "durdurulamaz" kavramının tam karşılığını gösterir niteliktedir. o kasap detroit savunması bile sahada şiir gibi salınan bu adamı izliyordu. T-Mac'den kurtulmaya çalışan bir kişi zihinsel yetilerini yitirmiştir benim gözümde.Ama keşke knicks'e gitse yanınada bosh'u koysalar yıllar sonra tekrar şampiyonluk yüzü görür franchise.

Adsız dedi ki...

tmac ve şampiyonluk mu? yapma allah aşkına 5 sene önceydi o. bosh - lebron kupanın formülü.