BIY AD

15 Ağustos 2009 Cumartesi

Düzeltme ve Detaylı Bilgi

Ben Enes Kanter hakkındaki ikinci yazımı girdiğimde blog'a, arkadaşım beni arayıp : "Enes'in alacağı ceza, parayla ilgili olmayacak. Oynadığı profesyonel maç sayısı kadar NCAA maçı kaçırarak ödeyecek cezasını" demişti. Geçmişte bu konuyla ilgili tecrübeleri olduğunu bildiğim için kendim kısaca düzeltip geçmek yerine, arkadaşımın uzunca yazmasını bekledim. Buyrun efendim Enes ve gittiği okul hakkında detaylı bilgiler.

Uzun yazıdan cımbızla çektim: Enes'in bu sene oynayacağı basketbol takımı son derece başarılı, sağlam üniversitelere öğrenci veren bir takımmış. Buna çok sevindim.

1 FARKLI FIKIR:

fairfax dedi ki...

Olympiacos'un Enes'e senelik 2M. USD teklif yapmis olmasi cok enteresan. Gittigi okulda beklentilerimin ilerisinde cikti.Onemli bir sakatlik yasamadan, guzel bir kariyer bekliyoruz artik ondan.