BIY AD

9 Ağustos 2009 Pazar

Marvin Williams Hawks ile Anlaştı

Dün pek yazma fırsatı bulamadım buralara. Marvin Williams Hawks ile anlaşmış. 5 yıl içinde 37.5 milyon dolar garanti para alacakmış. Duruma göre bu miktar 42.5'a kadar çıkabilirmiş.

Bilmiyorum... Marvin Williams hala bana kendisini kanıtlamış bir oyuncu gibi gelmiyor. Belki 2005 draft'ında Deron ve Paul'ün önünde seçildiği için bir önyargım olabilir. Arada sırada neden 2. sıradan seçildiğini gösterecek spektaküler hareketlere imza atsa da, düz bir rol oyuncusundan farksız geliyor bana. Maça damgasını vuracak, gidişatı değiştirecek bir oyuna sahip olduğunu düşünmüyorum.

İstese bu sene 7 milyon civarı kazanıp, gelecek sene serbest kalabilirdi. Ama 52-53 milyon dolara inecek bir salary cap ile kimse ona senelik 8 milyon dolar vermezdi. Muhtemelen o da bunu düşündü ki Hawks'un bu teklifini kabul etti. Hayırlı olsun.

0 FARKLI FIKIR: