BIY AD

14 Ağustos 2009 Cuma

Enes Kanter Olayında Son Baskı

Enes Kanter'in Amerika'ya gidişi hakkında sabahtan beri bir sürü değişik şey okudum. Olaylar devamlı değişiyor.

Şimdi olay şöyleymiş:

Enes Amerika'da Henderson International School adındaki liseye bir seneliğine ingilizce öğrenmeye gitmiş. Bundan sonra ne yapacağı konusunda ise baskın fikir Avrupa'ya geri dönüp büyük takımlardan birin gideceği yönünde. Bunun nedeni Euroleague maçın çıktığı için NCAA'de oynayamayacağına yönelik bir kural olmasıymış. Ben böyle bir kuraldan haberdar değildim, bir önceki Enes Kanter yazıma yorum yapan ywz nickli arkadaştan öğrendim, ardından SalsaBasket'teki Anıl arkadaşım da Nejat Sayman'ın sitesine link verdi.

Tolga Tuğsavul'a göre ufak bir miktar ceza ödeyerek bu kuralın önüne geçilebiliyormuş. Kendisi Nejat Sayman'la konuşurken böyle söylemiş, ayrıca çıkan haberlerdeki gibi Enes'in menajeri olmadığını, olaydan uzak bir şekilde Çeşme'de tatil yaptığını söylemiş. Son olarak da eklemiş "Keşke Enes'in menajeri olsaydım" diye. Doğru, kim olmak istemez böylesine bir oyuncunun menajeri...

Birkaç gün geçsin, Enes ile röportaj yapılır, bu işin içindekiler gerekli açıklamaları yapar, o zaman yazarız. Şimdilik, inşallah Amerika'da kalır ve NCAA'de hallice bir takımı bulunan bir üniversiteye tam bursla girer diyorum. Oradan da zaten NBA'e adım atacağına dair hiçbirimizin şüphesi yok.

Nejat Sayman'ın yazdığı haber için tıklayınız.

0 FARKLI FIKIR: