BIY AD

13 Ağustos 2009 Perşembe

Hedo'yu Kaptırarak Paçayı Kurtardınız

Orlando Magic genel menajeri Otis Smith, Portland Trail Blazers'ın genel menajerini arayarak başlıktaki cümleyi sarfetmiş. Açık açık Blazers'ın kaçırdığı birşey olmadığını, Hedo'nun başka takımla imzalamasına sevinmeleri gerektiğini belirtmiş.

Yok artık Otis Smith!

Tamam sen Hedo'nun 10 milyon dolara değmediğini düşünebilirsin. Bench'i güçlendirmenin Carter-Hedo ikilisini yanyana oynatmaktan daha mantıklı olacağını düşünebilirsin - ki buna ben de katılıyorum. Ama bu tür şeyler söylemek pek yakışık almıyor. İşin o yönünü geçtim, Hedo'nun senin takımın için playoff'larda yaptıkları ortada, niye Hedo'yu kanser veya sadece 3 milyon dolarlık bir oyuncuymuş gibi lanse ediyorsun ki?

Hedo umarım, ne kadar zor olsa da Raptors'daki başarılarıyla utandırır Smith'i. Öte yandan daha önce birkaç kez belirttiğim gibi, bence Andre Miller Blazers'daki aranan kan değildi. Hedo o takıma çok daha iyi otururdu...

5 FARKLI FIKIR:

Adsız dedi ki...

Genel olarak katılıyorum.Otis Smith abartmış açıkcası.Bana kalırsa Andre Miller'da işe yarar Portland'da.Ve aranan kan olabilir.

fairfax dedi ki...

otis'in bos konusmasinin ( degersiz bir adamsa hala ne konusuyorsun hedo hakkinda ) cezasini, hedo ilk orlando macinda keser ve gereken cevabi agzini yormadan vermis olur.

Maximus dedi ki...

kedi ciğer meselesi

PIERREMANU dedi ki...

Saçmalamış, daha da çok terbiyesizleşmiş ama Toronto'dan da bir cacık olmaz bu arada.

Adsız dedi ki...

terbiyesiz herif! inşallah bu sene kümer düşer magic