BIY AD

15 Ağustos 2009 Cumartesi

Fransa Rakibini Bekliyor

Fransa, İtalya'yı evinde 81-61 yenerek ek öneleme grubundan çıkmayı garantiledi. Diğer taraftan ise Bosna Hersek, Portekiz'i mağlup ederek grubunu lider bitirmeye bir adım daha yaklaştı. Eğer Belçika, Bosna Hersek'i evinde 5 veya daha farklı yendikten sonra Portekiz'e karşı da galip gelirse gruptan çıkacak, diğer her türlü senaryoda Bosna Hersek Fransa'nın rakibi olacak. Beklenilen de bu zatne. Bence oynanacak her türlü ön eleme finalinde, Fransa avantajlı.

Fransa'da Batum 18 sayı 8 ribaund 6 top çalma, Parker 21 sayı 5 asist ile oynamış. Batum'un bu hücum performansı etkileyici. Savunmada zaten iyi olduğunu her zaman biliyorduk. İtalya'da Belinelli'nin 19 sayılık performansı boşa gitmiş. Ayrıca Bargnani 5 sayı üreterek yine ortalarda görünmemiş. Bu yaz bir yerde İtalya koçunun Bargnani'nin formunu ve tembelliğini eleştirdiğini okumuştum sanki ama şu anda bulamadım linkini. Belki de gerçekten Bargnani eleştirilere tokat gibi cevap verdiği bir NBA sezonunun ardından rehavete girip kendisini hiç sıkmamıştır.

0 FARKLI FIKIR: